• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022114901
  • خبرنگار : 50604

انتخاب قوی؛ ایران قوی

استاندار گلستان: مردم رأی‌دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند

استاندار گلستان: مردم رأی‌دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند

ایسنا/گلستان استاندار گلستان از مردم خواست تا حتی‌المقدور سعی کنند از همین ساعات باقی مانده استفاده کنند و رأی‌دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند چون ممکن است با ازدحام مواجه شوند.

 علی محمد زنگانه صبح امروز ۲۱ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با فرارسیدن روز اخذ رای در دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمامی شعب حوزه انتخابیه گنبد کاووس همانند روز ۱۱ اسفند سال گذشته راس ساعت ۸ صبح به صورت ۱۰۰ درصدی آنلاین و آماده اخذ رای از واجدین بودند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در مرحله اول انتخابات از لحاظ نرخ مشارکت در انتخابات در رتبه سوم کشور ایستاد، افزود: به طور قطع مردم شریف نگارستان ایران در این دور نیز با حضور حداکثری خود افتخارآفرینی خواهند کرد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در دقایق اولیه صبح امروز نیز وزیر محترم کشور و رئیس هیأت بازرسی انتخابات کشور نیز با تماس های تلفنی جداگانه از عوامل اجرایی این مرحله از انتخابات قدردانی کردند، تصریح کرد: امروز ۲۳۰ شعبه راگیری در حوزه انتخابیه گنبد کاووس برای انتخاب نماینده مردم شریف این حوزه مشغول به فعالیت هستند که تا ساعت ۸ صبح ۹۹ درصد آنان صورتجلسه آغاز اخذ رای را تکمیل کرده اند.

این مقام مسئول ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر گفت: حضرت معصومه (ص) بهترین و کاملترین الگو برای دختران است که با تأسی از ایشان می‌توانند سعادتمند شوند.

وی با اشاره به تنوع قومیتی و مذهبی در این حوزه، آن را یکی از نمادهای سرزمین برادری دانست و گفت: از مردم شریف این حوزه انتخابیه می‌خواهیم در ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیاندازد.

علی محمد زنگانه هم‌چنین از نامزدها و طرفداران آنان خواست با رعایت قانون به سلامت و امنیت انتخابات کمک کرده و استان گلستان را همچون گذشته سربلند و با افتخار به ثبت برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha