• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022114918
  • خبرنگار : 50593

انتخاب قوی؛ ایران قوی

استاندار مازندران: انتخابات صحنه سیاسی برای حضور اثرگذار مردم در انقلاب اسلامی است

استاندار مازندران: انتخابات صحنه سیاسی برای حضور اثرگذار مردم در انقلاب اسلامی است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران یکی از مظاهر اقتدار نظام را طراحی حضور مردم در صحنه‌های سیاسی توسط امام راحل دانست و گفت: انتخابات صحنه سیاسی برای حضور اثرگذار مردم در انقلاب اسلامی است.

یوسف نوری، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت در ساعات نخست شروع انتخابات دومین دوره نمایندگی مجلس در بازدید از شعب اخذ رای شهرستان سیمرغ با تبریک دهه کرامت به هموطنان، اظهار کرد: توفیق شد تا خدمتگذار مردم شهید پرور و لایتمدار مازندران باشیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران دارای پیشینه طولانی از تشکیل حکومت علویان و نهضت مشروطیت است، افزود: شاهد حضور اثرگذار مردم مازندران در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف تاکید شده است، یادآور شد: مردم در عرصه سیاسی که همان انتخابات است خوش درخشیدند و مازندران در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ بالاتر از میانیگین کشور مشارکت داشت.

این مسئول به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد حضور مردم در ۵ حوزه فرعی و ۴۱۶ شعبه اخذ رای هستیم که ۱۰۸ شعبه سیار ۲۲۱ شعبه روستایی است.

نوری با بیان اینکه شهرستان سیمرغ یکی از مجموعه‌های این حوزه انتخابیه است که دو نفر از ۴ نامزد این دوره از انتخابات را انتخاب و به عنوان نماینده به مجلس می‌فرستند، خاطرنشان کرد: وظیفه ما صیانت از آرای مردم است و این دور از دور اول انتخابات مهمتر است زیرا کار نیمه تمام انتخابات پایان می‌یابد.

یوسف نوری از مردم حوزه انتخابیه قائمشهر درخواست کرد تا در این انتخابات مشارکت کنند و کسانی که قبلا رای دادند مجددا کار نیمه تمام را به اتمام برسانند و افرادی که به دلایل مختلف در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ نتوانستند رای بدهند امروز فرصتی است تا نماینده خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha