• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403022115061
  • خبرنگار : 50134

امام جمعه موقت ارومیه:

حاکمیت در برابر هجمه دشمن در حوزه حجاب کار فرهنگی انجام دهد

حاکمیت در برابر هجمه دشمن در حوزه حجاب کار فرهنگی انجام دهد

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه موقت ارومیه گفت: دشمنان برنامه بسیار خطرناکی برای لگد مال کردن نجابت و عفت و شرافت زنان ایرانی دارند.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد، ۲۱ اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر افزود: دختران ایران اسلامی طلایه داران عفت و پاکی، نجابت، علم و فضیلت، صبر و مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه دختران و زنان ایران همیشه در صحنه مبارزه با طاغوت و استکبار در قبل و بعد از انقلاب حضور داشته اند، تصریح کرد: خروش انقلابی زنان و دختران علیه رژیم ستم شاهی، حضور دوشادوش کنار مردان در دفاع مقدس و حضور مقتدرانه در عرصه های علم و کار های جهادی نمونه ای از این افتخارات هستند.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به اینکه دختران و زنان باوقار ایرانی باید به این نکته توجه کنند که شیاطین و دشمنان برنامه بسیار خطرناکی برای لگد مال کردن نجابت و عفت و شرافت زنان ایرانی در نظر گرفته اند، خاطرنشان کرد: دختران ایران اسلامی با متانت،معرفت و بینش قرآنی در برابر این برنامه ها بایستند و در کنار آن خانواده و حاکمیت نیز موظف هستند در برابر برنامه های دشمن و برخی ساختار شکنان، هم کار فرهنگی و هم کار قانونی انجام دهند.

حجت الاسلام حیدری زاد با تاکید به اینکه دنیا شاهد انقلاب فرهنگی در دانشگاه های آمریکا و غرب است که یک اتفاق نادر و شگفت انگیزی محسوب می‌شود، اظهار کرد: اساتید و دانشجویان دانشگاه های غرب و آمریکا نشان دادند که جامعه نخبگان غرب کاملا برعلیه ارزش های لیبرالیسم غرب ایستاده اند و چهره واقعی و خشن آمریکا و غرب را که خود را مهد دموکراسی و آزادی بیان می دانستند را نمایان کردند. 

وی ادامه داد: امروز غرب کانون دولتهایی است که مسبب تمام جنایات و نسل کشی ها در دنیا هستند و حرکت دانشجویان و اساتید دانشگاهی در دنیا این پیام را دارد که خون شهدای غزه ماهیت پلید و شیطانی آمریکا و غرب را به دنیا به نمایش گذاشت.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران حج امسال افزود: حج امسال واقعی ترین حج برائت از مشرکین است چرا که نه تنها مسلمانان بلکه تمام دنیا، امروز ندای برائت از مشرکین سر داده اند و این نوید بخش این است که ریشه های رژیم صهیونیست در حال خشک شدن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha