• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022115094
  • خبرنگار : 50604

خطیب جمعه گرگان:

آبرویی برای آمریکا در دنیا باقی نمانده است

آبرویی برای آمریکا در دنیا باقی نمانده است

ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان گفت: امروز آبرویی برای آمریکا باقی نمانده و دلیل اصلی آن حمایت آمریکا از رژیم کودک کوش اسرائیل، خطاهای ادراکی و ایستادگی مردم عزیز است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) نمونه کامل یک دختر اسلامی است و به همین دلیل روز میلاد مبارک آن حضرت را روز دختر نام‌گذاری کرده اند.

وی حضرت معصوم (س) را کامل‌ترین الگو برای دختران مسلمان دانست و افزود: دنیای غرب با شعارهای متعدد نظیر تساوی زن و مرد ادعای دفاع  از حقوق زن را دارند، درحالی که در همین کشورها در ازای کار مساوی، زنان حقوقی کمتری دریافت کرده و مناصب بزرگ را بیشتر در اختیار مردان می گذارند.

نماینده ولی فقیه در استان گستان با بیان این که بر طبق آمارهای مجامع بین المللی آمریکا، انگلیس و سوئد در رتبه های نخست خشونت علیه زنان قرار دارند، گفت: همه ساله طبق اعلام کشورهای غربی میلیاردها دلار برای درمانی زنانی که در این کشورها  مورد اذیت و آزار و خشونت قرار گرفته‌اند، هزینه می‌شود.

خطیب جمعه گرگان با اشاره به اینکه بهترین نسخه برای سعادت زنان در تعالیم اسلامی ما ارائه شده است، گفت: بنی امیه به دنبال خنثی کردن نقش امامت بودند و این بانوی بزرگ برای دفاع از ولایت سفر  طولانی و پرخطر را به جان خرید و در راه دفاع از ولایت خود را فدا کرد.

نورمفیدی ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه گفت: جنایات وحشیانه اسرائیل و سیاست های حمایتگرانه آمریکا از این رژیم جعلی صدای دنیا را بلند کرده تا جایی که بیش از ۸۸ نماینده آمریکا با نوشتن نامه‌ای، قطع ارسال اسلحه از این کشور برای اسرائیل را خواستار شده اند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه سیاست های حمایتگرانه آمریکا از رژیم کودک کش اسرائیل آبرویی برای آمریکا باقی نگذاشته است، گفت: امروز جوانان جبهه مقاومت در مقابل سیاست های آمریکا و اسرائیل ایستادگی می کنند که نویدبخش نابودی رژیم کودک کش اسرائیل است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha