• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022115095
  • خبرنگار : 71959

ممنوعیت‌های توقف و تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب

ممنوعیت‌های توقف و تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ممنوعیت‌های توقف و تمهیدات ترافیکی برای برگزاری  نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فیروز کشیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی ( ره ) گفت:  پیش از برگزاری نمایشگاه کتاب، جلسات متعددی برای برنامه ریزی هر چه منظم تر و بدون ترافیک این نمایشگاه برقرار شد.

وی افزود : خوشبختانه نمایشگاه در کمال آرامش در حال برگزاری است ولی از همه مراجعه‌کنندگان تقاضا می کنیم حتی المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در صورت استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای حضور در نمایشگاه، حتما از پارکینگ های مشخص شده استفاده و از پارک کردن در معابر اطراف نمایشگاه خودداری کنید.

کشیر با اشاره به پارکینگ ها اظهار کرد:  پارکینگ چهل سرا جهت استفاده وسایل نقلیه شخصی سواری که ورودی آن از خیابان مفتح و خیابان نقدی همچنین از خیابان مطهری و خیابان جهانتاب و خروجی آن از درب کوچه محمدیان و خیابان شهیدعلی اکبری به شمال قابل استفاده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: پارکینگ های داخلی مصلی امام خمینی(ره) به منظور پارک تاکسی، اتوبوس، خودروهای ناشران، کارکنان و ... و درب شماره ۱۵ واقع در خیابان قنبرزاده محل‌های  پیش بینی شده اند همچنین به منظور توقف تاکسی، درب شماره ۲۷ ورودی از درب اصلی در خیابان بهشتی است.

وی افزود:جهت پارک موتورسیکلت درب شماره ۴ در خیابان بهشتی و درب های ۱۸-۱۹-۲۰ در بزرگراه شهید سلیمانی به منظور ورود خودروهای ناشران، حاملین کتاب و کارکنان نمایشگاه فراهم شده است. 

کشیر اضافه کرد : درب های شماره ۶- ۷ واقع در خیابان قنبرزاده به منظور پارک اتوبوس های شرکت واحد با مسیرهای تعیین شده و درب شماره ۱۲ واقع در خیابان قنبرزاده به منظور تردد مراجعه کنندگان (عابرین پیاده) در نظر گرفته شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به ممنوعیت توقف در روزهای برگزاری نمایشگاه نیز اشاره کرد و ادامه داد:  در بزرگراه شهید سلیمانی حد فاصل بزرگراه مدرس تا خیابان قنبرزاده، خیابان قنبرزاده حد فاصل خیابان بهشتی تا بزرگراه شهید سلیمانی در هر دو مسیر توقف ممنوع است.

وی در پایان گفت: در خیابان بهشتی حد فاصل خیابان قنبرزاده تا خیابان پاکستان، خیابان مفتح حد فاصل خیابان مطهری تا خیابان بهشتی و  خیابان پاکستان حد فاصل خیابان بهشتی تا بزرگراه مدرس نیز ممنوعیت توقف اعمال می شود .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha