• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403022115113
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرمانده سپاه عاشورا:

اصحاب فرهنگ و هنر پای کار انقلاب هستند

اصحاب فرهنگ و هنر پای کار انقلاب هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه پای کار انقلاب هستند، اعلام کرد: انتخابات مایه عزت، اقتدار و تعیین سرنوشت ملت ایران است.

 سردار اصغر عباسقلی‌زاده در محل استقرار صندوق رای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ تبریز اظهار کرد: همه باید برای نقش آفرینی در انقلاب حضور داشته باشیم چرا که مهم‌ترین عرصه حضور و نقش آفرینی برای انقلاب، حضور در پای صندوق‌های رای است.

وی با بیان اینکه مجلس قوی باعث حل مشکلات کشور و مسائل مختلف مردم می‌شود، تاکید کرد: از این رو انتخابات عرصه بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: این انقلاب با مشارکت بیش از ۹۸ درصدی مردم کار خود را آغاز کرده و همان مردم همواره پای کار انقلاب و آرمان‌های نظام بوده و هستند.

فرمانده سپاه عاشورا جمع اصحاب فرهنگ و هنر و حضور این قشر پای صندوق رای را پرشور و روحیه بخش برشمرد و از اصحاب فرهنگ و هنر تقدیر کرد.

اصحاب فرهنگ و هنر پای کار انقلاب هستند

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همپای دیگر اقشار مردم در سرنوشت خود سهیم شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد:اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همپای دیگر اقشار مردم در سرنوشت خود سهیم شدند.

سید محمدحسین بلاغی در اولین ساعات آغاز روند رای گیری پای صندوق ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ تبریز اظهار کرد: خوشحالیم که امروز در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی میزبان صندوق ویژ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز هستیم.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر قطعا در انتخابات افرادی را انتخاب خواهند کرد که نقش موثری در ترویج و توسعه فعالیت‌های هنری و فرهنگی در جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در جامعه نقش مرجعیت دارند، گفت: وقتی مردم می‌بینند که اصحاب فرهنگ و هنر در سرنوشت خود موثر واقع می‌شوند به تبع آن، آن‌ها نیز برای حضور در پای صندوق‌های رای را برای خود وظیفه می‌دانند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: دور اول ۲نماینده از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به مجلس معرفی شد اما امروز چهار نماینده نیز توسط مردم انتخاب می‌شود، امیدواریم نمایندگانی انتخاب شوند که نگاه ویژه به فرهنگ و هنر دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، وی در پایان از تمامی اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد و گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که در تمامی امور موثر واقع شوند، هر نماینده‌ای که انتخاب می‌شود تاثیر زیادی نیز در مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دارد و انتخابات هرچه با پشتیبانی بالای مردم انجام شود قطعا مجلسی قوی خواهیم داشت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha