• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022115188
  • خبرنگار : 50663

انتخاب قوی؛ ایران قوی

مدیرکل امنیتی و انتظامی خراسان رضوی: وضعیت امنیتی در حوزه انتخابیه مشهد سفید است

مدیرکل امنیتی و انتظامی خراسان رضوی: وضعیت امنیتی در حوزه انتخابیه مشهد سفید است

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امنیتی و انتظامی خراسان رضوی گفت: وضعیت امنیتی ما در حوزه انتخابیه مشهد و کلات سفید اعلام شده و کماکان ادامه دارد.

محمدرضا دبیری عصر امروز ۲۱ اردیبهشت با حضور در اتاق وضعیت فرمانداری مشهد و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان، مانند مرحله قبل تمام ظرفیت خود را به خدمت گرفت تا پوشش امنیتی لازم را ایجاد کند. ما از زمستان سال گذشته سعی کردیم با سلسله اقدامات پیش‌دستانه و پیشگیرانه از فراسوی مرزها گرفته تا داخل کشور، تحرکات ضدانقلاب و گروه‌های تکفیری را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: همه ارکان امنیتی، اطلاعاتی ، انتظامی و حوزه قضایی استان در یک هم‌پوشانی تمام به لطف الهی تا الان شرایط امنی برای برگزاری انتخابات ایجاد کردند و وضعیت امنیتی ما در حوزه انتخابیه مشهد و کلات سفید اعلام شده و کماکان ادامه دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: از فراسوی مرز تا حوزه شهرستان مشهد و کلات اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی داشتیم. اقدامات امنیتی با ظرفیت حداکثری دنبال شده و تاکنون مورد خاصی که بر امنیت انتخابات تاثیرگذار باشد، نداشتیم.

دبیری بیان کرد: مستحضر هستید شرایط جوی ناپایداری که در استان از روز گذشته ایجاد شد، یک اختلال کوچک در برگزاری انتخابات در مشهد و کلات به وجود آورد و لازم بود یک ظرفیت کمک‌رسانی برای مردم عزیز و نقل و انتقال صندوق اخذ رای ایجاد شود.

وی افزود: در این مرحله مانند مرحله قبل، از ظرفیت لجستیک ارکان نظامی و انتظامی استفاده شد تا صندوق‌ها به‌موقع به شعب اخذ رای انتقال پیدا کند و رأس ساعت ۸ بتوانیم خبر برگزاری انتخابات را اعلام کنیم. لازم می‌دانم به نوبت خود از همه فرماندهان نظامی که کمک کردند و تجهیزات لجستیکی لازم را در اختیار گذاشتند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha