• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022115238
  • خبرنگار : 50228

انتخاب قوی؛ ایران قوی

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

حضور پرشور مردم ۳ شهر خوزستان در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم

ایسنا/خوزستان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه استان خوزستان با استقبال خوب مردم در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر مواجه بوده است.

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز ( جمعه ۲۱ اردیبهشت ) در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان همزمان با ۲۰ حوزه انتخابیه دیگر در کشور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، از همان صبح زود، روند برگزاری انتخابات در سه شهر آبادان، رامهرمز و رامشیر برای انتخاب نمایندگان منتخب به خوبی پیش رفته و مردم نیز استقبال خوبی داشته اند.

در همین راستا فرماندار آبادان که رای گیری در این شهر به صورت الکترونیک در حال برگزاری است، عنوان کرد: مردم آبادان همان طور که در مرحله نخست انتخابات ثابت کردند پای کار این نظام هستند، در مرحله دوم نیز این را ثابت می‌کنند و با رای دادن، تأثیرگذاری خود در نظام جمهوری اسلامی را تکرار خواهند کرد. در مرحله نخست انتخابات دیدیم نسبت به دوره قبل، میزان مشارکت در انتخابات ۱۰ درصد رشد داشت و مردم یک حماسه دیگر خلق کردند که ان‌شاءالله سرمنشاء خیر خواهد شد.

همچنین فرماندار رامهرمز با تاکید بر این که رای گیری و روند برگزاری انتخابات در این شهر بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال برگزاری است، گفت: ۱۶۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تعیین شده که ۱۱۱ شعبه در شهرستان رامهرمز فعال است. ۲ داوطلب در این حوزه انتخابیه به رقابت می‌پردازند .

فرماندار رامشیر هم با تاکید بر استقبال خوب مردم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه از ابتدای آغاز روند رای گیری، استقبال مردم از انتخابات بسیار خوب بوده است.

خوشبختانه مردم دو حوزه انتخابیه استان خوزستان در شهرهای آبادان، رامهرمز و رامشیر که اسفندماه نیز حضور پرشوری در انتخابات داشته اند، در دور دوم نیز با استقبال خوب از انتخابات، خود را برای به پایان رساندن وظیفه شان مکلف دانسته و امروز نیز باتوجه به تمدید رای گیری تا ساعت ۲۱ امشب، حضور پرشوری پای صندوق های رای داشته اند.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۸ نماینده مردم خوزستان، ۱۵ نفر انتخاب و به بهارستان راه یافتند. انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان نیز همچون دور اول تمام الکترونیکی است. دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha