• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403022115240
  • خبرنگار : 50160

انتخاب قوی؛ ایران قوی

حماسه حضور زنجانی‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

حماسه حضور زنجانی‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

ایسنا/زنجان مردم استان زنجان بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌ساز شدند.

 مردم ولایی زنجان در کنار هم و شانه‌به‌شانه مسئولان همانند مردم دیگر نقاط کشور، با غیرت و مردانگی و عشق به میهن و آینده وطن، همراه با خانواده از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه پای صندوق‌های انتخاباتی مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آمدند تا با عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار دیگر برای کشور و استان خویش حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

امروز کارگر، ورزشکار، هنرمند، کارمند، رای‌اولی و همه و همه آمدند تا حماسه‌ای دیگر بیافرینند و منتخب خود را برای بهبود شرایط استان خود به مجلس شورای اسلامی بفرستند. این حضور پرشور بار دیگر مشتی محکم بر دهان بدخواهان این ملت و کشور خواهد بود.

در این مرحله از انتخابات ۱۶۰۰ ناظر در شعبات اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه استان بر روند انتخابات نظارت می‌کردند.

امروز دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده، برگزار شد که قریب به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات را برعهده داشتند.

انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه‌الکترونیکی برگزار شد و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نکرده بود و ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده مستقر بودند.

در حوزه انتخابیه زنجان - طارم، ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده بود.

طبق اعلام وزارت کشور، رای‌دهندگان با یکی از پنج سند هویتی، شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رای می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

براساس قانون زمان رای‌گیری به مدت ۱۰ ساعت از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است که با توجه به استقبال مردم تاکنون تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha