• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022115252
  • خبرنگار : 50228

شناخت برترین‌های راند اول موتورکراس کشور در اهواز

شناخت برترین‌های راند اول موتورکراس کشور در اهواز

ایسنا/خوزستان راند اول رقابت های قهرمانی موتورکراس کشور در اهواز به پایان رسید.

اسکندر عیسوند رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: راند اول این رقابت ها در دو بخش زنان و مردان، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور رییس فدراسیون در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز برگزار شد.

او با بیان این که مسابقات در هفت کلاس ویژه مردان و سه کلاس در بخش زنان و با حضور ۸۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد، ادامه داد: در بخش زنان، در کلاس ۸۵ سی سی، النا معدنی پور و بهار عباسی هر دو از تهران آرتمن اول و دوم شدند و آیلار ابوالقاسم زاده از تهران آکام در رده سوم قرار گرفت، در کلاس ۶۵ سی سی، نیایش قوتی از خراسان شمالی قهرمان شد، اسنا علیپور از تهران آرتمن دوم شد و زهرا پورحسینی از تهران آکام به مقام سوم رسید و در کلاس ۲۵۰ سی سی، مهدیس حیدرنژاد گرجی و هستی رضایی هر دو از تهران آرتمن به ترتیب اول و دوم شدند و پریسا حسنی دوست از تهران آکام صاحب مقام سوم شد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری عنوان کرد: در بخش مردان نیز در کلاس ۵۰ سی سی، آراد آقاحانی و امیرحسین رستگار هر دو از خوزستان به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند و کیان توکلی از تهران آکام سوم شد، در کلاس ۶۵ سی سی، عرفان محب علی، علی امینی و آرین توکلی هر سه از تهران آکام به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و در کلاس ۸۵ سی سی، رایان عباسی از خوزستان قهرمان شد، فردین میرزاحسینی دوم شد و رضا دیزجی از تهران آکام در رده سوم جای گرفت.

او با اشاره به نفرات در رده سنی جوانان، گفت: در کلاس ۲۵۰ سی سی، محمد حسین دانش پژوه از تهران آکام در رده اول قرار گرفت، پیمان علیزاده از خوزستان دوم شد و علیرضا حسین احمدی از هرمزگان صاحب مقام سوم شد و در کلاس ۴۵۰ سی سی، عرفان موذنی از تهران آکادم به قهرمانی رسید و مهران حمزه خانی  و علی برزو زاده هر دو از خوزستان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

عیسوند عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز در کلاس ۲۵۰ سی سی، حمید مهین خاکی از خوستان صاحب رتبه نخست شد و سعید قربانزاده و علی موسوی هر دو از تهران آکام به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند و در کلاس ۴۵۰ سی سی بزرگسالان، مجتبی کریم زاده از تهران آکام مقام اول را به دست آورد، حامد شیخ احمدی از خوزستان دوم شد و محسن نادری نسب از تهران آکام در رده سوم قرار گرفت.

او با بیان این که مسابقات در هر دو بخش زنان و مردان در سطح کیفی خوبی برگزار شد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه علاقه مندان به این رشته استقبال خوبی از مسابقات داشتند و تلاش ما این بود که رقابت ها را بهترین شکل ممکن میزبانی کنیم. جا دارد از نگاه خوب رییس فدراسیون و مدیرکل وزرش و جوانان خوزستان و نیز تمام کسانی که در امر برگزاری راند اول رقابت های موتورکراس کشور با ما همکاری داشتند، قدردانی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha