• جمعه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022115293
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

مسعود شجاعی و حاشیه «خاله‌بازی»/ راز پرسپولیس-اوسمار

مسعود شجاعی و حاشیه «خاله‌بازی»/ راز پرسپولیس-اوسمار

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا،  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه فصل بعد در این تیم می‌ماند گفت: دوست دارم اینجا بمانم اما باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را در نشست خبری پیش از بازی هوادار اظهار کرد: به اواخر لیگ رسیده‌ایم و چهار بازی آخر خیلی حساس است. در سه بازی اخیر بازی‌های دشواری داشتیم و یار کمتر داشتیم و بازی‌های دشوار و احساسی بودند. حالا به آخر لیگ رسیده‌ایم. با تمام این حساسیت‌ها و بازی‌های سختی که داشتیم، خداراشکر بازیکنان ما با شرایط سخت خودشان را خوب وفق دادند و بازی‌های خوبی را انجام داده‌اند.

لحظات جادویی اروین انگاپت/ وقتی دنیای والیبال مبهوت ستاره فرانسوی شد

اروین انگاپت قهرمان دو دوره لیگ جهانی و قهرمان المپیک است که درخشش بالایی در سال‌های اخیر داشته و مهارت بی‌نظیرش باعث شده است در زمره ستارگان حال حاضر دنیای والیبال باشد.

عجیب‌ترین اتفاقات در مراسم حمل مشعل المپیک

مراسم حمل مشعل بازی‌های المپیک در طول تاریخ بدون حاشیه نبوده و این مراسم در برخی ادوار با اتفاقات عجیب و غریب همراه بوده است.

مشعل بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ وارد پاریس شد تا مراسم حمل مشعل توسط میزبان سی و سومین دوره المپیک برگزار شود. برگزاری مراسم حمل مشعل همیشه بدون حاشیه نبوده و در ادوار مختلف اتفاقاتی در این مراسم رخ داده است.

اعتراف دروسی بعد از حذف از لیگ اروپا

سرمربی رم اعتراف کرد لورکوزن قدرت بسیار زیادی داشت و تیمش با وجود حذف از اروپا قدرتمندانه ظاهر شد.

لورکوزن در بای آره‌نا میزبان رم بود که در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در این بازی سردار آزمون در ترکیب اصلی رم بود و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت.

اعلام نامزدهای عنوان بهترین بازیکن و مربی جهان توسط گلوب ساکر

نامزدهای جوایز گلوب ساکر (Globe Soccer Awards) در سال ۲۰۲۴ اعلام شد.

مسئولان برگزار کننده جوایز گلوب ساکر (Globe Soccer Awards)  نامزدهای برترین بازیکن سال ۲۰۲۴ را به شرح زیر اعلام کردند:

الساندرو باستونی (اینتر)، جود بلینگام (رئال مادرید)، هاکان چالهان اوغلو (اینتر)، فیل فودن (منچستر سیتی)، آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید)، آلخاندرو گریمالدو (بایر لورکوزن)، سرهو گیراسی (اشتوتگارت)، ارلینگ هالند (منچستر سیتی)، متس هوملس (بوروسیا دورتموند)، هری کین (بایرن مونیخ)، یاشوا کیمیش (بایرن مونیخ)، لائوتارو مارتینس (اینتر)، تونی کروس (رئال مادرید)، کیلیان ام باپه (پاری سن ژرمن)، کول پالمر (چلسی)، رودریگو (رئال مادرید)، بوکایو ساکا (آرسنال)، محمد صلاح (لیورپول)، برناردو سیلوا (منچستر سیتی) و وینیسیوس جونیور (رئال مادرید).

پاسخ شجاعی به بازی پرقدرت مقابل پرسپولیس بخاطر نکونام: مگر خاله‌بازی است!

سرمربی هوادار در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید به دلیل دوستی با جواد نکونام تیمش با قدرت بیشتری مقابل پرسپولیس بازی کند؟ گفت: عذرخواهی می‌کنم ولی شبیه خاله بازی است اگر چنین فکری کنید.

مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در این چند هفته پیشرفت خوبی داشتیم اما نتایج به طوری نبوده که ما از آن رضایت داشته باشیم. به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم و بازی‌هایی بوده که برنده بودیم اما شکست خوردیم.

اعلام لیست جدید پائز با ۱۷ والیبالیست

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به ادامه تمرین در اردوی آماده‌سازی این تیم فراخواند و یک نفر از جمع ملی‌پوشان در اردو کاسته شد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

مطهری: چرا بازی لیگ یک در ورزشگاه ما برگزار می‌شود؟ / عبدی مصدوم شد

سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور در مورد مصاف با گل‌گهر گفت: با کمک هوادارانمان می‌خواهیم فوتبالمان را به حریف دیکته کنیم.

حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: قبل از هر چیز این را بگویم که از حضور هواداران خوشحالیم و همه اعضای تیم یک انرژی مضاعفی گرفتیم وقتی شنیدیم که هوادران را کنار خود داریم. دوست داریم این انرژی مثبت را به ما انتقال دهند. همچنین روز دختر را به همه خانم های ایران زمین تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین ها را دارم.

دلیل فوت ناگهانی قهرمان پاراآسیایی چه بود؟

مربی تخصصی رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین علت مرگ ناگهانی این ورزشکار پارالمپیکی را تشریح کرد.

رشید مسجدی قهرمان مسابقات جهانی پارادوومیدانی پاریس و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه، یکی از امیدهای مدال طلای ایران در بازیهای پارالمپیک پاریس به شمار می‌آمد اما متاسفانه به طور ناگهانی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha