• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022215541
  • خبرنگار : 50604

برترین‌های اسکواش گرگان جونیور دختران و پسران معرفی شدند

برترین‌های اسکواش گرگان جونیور دختران و پسران معرفی شدند

ایسنا/گلستان دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان جونیور» که در تقویم کنفدراسیون آسیایی ثبت شده از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور ۷۸ ورزشکار دختر و ۶۸ ورزشکار پسر از ۱۵ استان کشور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در محل خانه اسکواش گرگان آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر در بخش دختران و پسران به کار خود پایان داد.

در این مسابقات، در رده سنی کمتر از ۱۱ سال دختران ، مقام اول به ترنم کارگر رسید، مهرسا دری به مقام دومی دست یافت و مقام سوم مشترک به السا زارعیان و سما پیله ور رسید. در رده سنی کمتر از ۱۳ سال دختران ، تیانا تورانی اول شد، مقام دوم از آنِ ارینا شیرخانقاه شد و سید اریسا صادقی و مهرگان قریب به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

عنوان قهرمانی در رده سنی کمتر از ۱۵ سال دختران به عسل محمدی رسید، باران روحانی دوم شد و مقام سوم مشترک به سانای اسدی و فاطیما قانعی رسید. مقام اول این رقابت‌ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال دختران توسط باران محمدپور کسب شد، پرنیان نجفی دوم و هانیه بذرافشان و آیلین بابایی سوم مشترک شدند. همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال دختران هم، پارمین نکوپایان اول، نارگل رمضان زاده دوم شد و عنوان سوم مشترک به شکیبا قلی پور و مرضیه قاسمپور رسید.

بر اساس این گزارش، در رده سنی کمتر از ۱۱ سال پسران ، مقام اول به امیر عطا محجل فرید رسید، مصطفی احراری به مقام دومی دست یافت و مقام سوم مشترک نصیب محمد رادین عبدالهی و امیر حسن نظری شد.

در رده سنی کمتر از ۱۳ سال پسران ، امیر رضا الوانساز اول شد، مقام دوم نصیب سامیار صفری شد و امیر مهدی خراشادی زاده و آرین عباسی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند. عنوان قهرمانی در رده سنی کمتر از ۱۵ سال پسران به علی رحیمی کاری رسید، یوسف قرشی دوم شد، و مقام سوم مشترک به آریا عمودی نژاد و رایان گلابیان رسید.

مقام اول این رقابت ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال پسران توسط صالح آخانی کسب شد، باربد چاوشی دوم، و آرین جعفر طیار و فرزاد حق خواه سوم مشترک شدند. همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال پسران هم، محمد چنگانیان اول، عرفان مهدی پور دوم شد و عنوان سوم مشترک به امیرحسین رضازاده و سید مبین سیدان رسید.

در مراسم اختتامیه این مسابقات اشکان اتحادی رییس هیات اسکواش استان گلستان با تشکر از عوامل اجرایی ، داوران و مربیان و ورزشکاران اظهار امیدواری کرد تا ورزش اسکواش بیش از پیش در استان و کشور توسعه یابد.

بابک فقیر نائب رییس فدراسیون اسکواش کشور نیز در سخنان کوتاهی از زحمات هیات اسکواش استان تشکر کرد و گفت: استان گلستان از استان های پیشرو و مطرح در رشته اسکواش است، امید داریم انشاالله با همراهی مدیران و استفاده از نیروهای مستعد و پرتوان شاهد درخشش بیشتر جوانان گلستانی باشیم. فقیر در ادامه سخنان خود گفت: این مسابقات یکی از مراحل گزینشی تیم ملی اسکواش جوانان ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ۲ بخش دختران و پسران است.

ولی الله مقصودلو معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز طی سخنان کوتاهی با تبریک میلاد حضرت معصومه و روز ملی دختر از عملکرد هیات اسکواش استان که در سال گذشته که سبب قرار گرفتن این هیات در رده دوم کشور شد قدردانی کرد.

مسابقات اسکواش جام جونیور هر سال چهار دوره برگزار می‌شود که شهرهای تهران، یزد و گرگان میزبان ثابت هر دوره هستند و دوره چهارم امسال در گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha