• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403022215574
  • منبع : بازار

ساخت پرگولا و آلاچیق با ترموود

ساخت پرگولا و آلاچیق با ترموود

پرگولای ترموود از مزایایی مانند زیبایی، مقاومت بالا و طول عمر زیاد برخوردار است. برای آشنایی با این سازه و مزیت ترموود برای ساخت آن کلیک کنید.

پرگولای ترموود؛ سازه‌ای شیک، مقاوم و دنج برای دورهمی‌های دوستانه

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پارس آرای، وجود یک سازه شیک و جذاب در فضای باز باغ‌ها و ویلاهای شخصی باعث می‌شود که یک محیط ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به وجود آید. پرگولا یکی از سازه‌هایی است که به منظور محوطه‌سازی در فضاهایی مانند حیاط خانه، اماکن عمومی و... استفاده می‌شود. پرگولا انواع متفاوتی دارد که در این بین پرگولای ترموود با برخورداری از مدل‌های متنوع مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. اجرای پرگولای ترموود در فضای باز علاوه بر زیبایی، کاربرد محیط را افزایش می‌دهد. در این مطلب قصد داریم این سازه ترموود را مورد بررسی قرار دهیم و با مزایا و همچنین کاربردهای آن آشنا شویم.

پرگولای ترموود چیست؟

پرگولا سازه‌ای است که انواع بسیار زیادی دارد که پرکاربردترین آن‌ها پرگولای ترموود است. این روزها اجرای پرگولا افزایش قابل توجهی داشته است و بسیاری از مردم در فضای باز خانه، ویلا، حیاط و... این سازه را نصب می‌کنند. برخی از افراد پرگولا را با آلاچیق اشتباه می‌گیرند، اما این دو سازه با هم متفاوت هستند. چرا که در اجرای پرگولا از هیچ درب، پنجره و حصاری استفاده نمی‌شود و معماری آن کاملاً باز و بسیار ساده است.

پرگولا به‌طورکلی به دو قسمت ستون‌های پایه و سقف‌های مشبک تقسیم می‌شود. عموماً واژه پرگولا را به معنای ستون‌هایی که کار محافظت از سقف را انجام می‌دهند، مورداستفاده قرار می‌دهند. اصلی‌ترین ویژگی پرگولای ترموود برخورداری از سقف‌های مشبک می‌باشد که باعث ایجاد نیم سایه‌ای مطلوب در کلیه فصول سال می‌شود.

 سقف این سازه می‌تواند پوشیده یا کاملا باز باشد؛ اما اکثرا به‌صورت شبکه و باز سقف تولید می‌شود. فضای داخلی پرگولای ترموود یک سایه‌بان فوق‌العاده جذاب برای دورهمی‌های خانوادگی می‌باشد. در پروسه تولید این سازه می‌توان از ترکیبات مصالح گوناگونی در کنار هم استفاده کرد و به این ترتیب المانی بسیار مدرن و شیک را برای گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده به وجود آورد.

ساخت پرگولا و آلاچیق با ترموود

ویژگی‌های پرگولای ترموودی

ترموود با برخورداری از خصوصیات فنی فوق‌العاده، یک انتخاب ایده‌آل در ساخت پرگولا به شمار می‌آید. این مدل از پرگولا با استفاده از چوب ترموود که نوعی چوب طبیعی و حرارت‌دهی شده است، مزایای بسیار زیادی دارد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این سازه ترموودی، مقاومت بسیار عالی آن نسبت به عوامل طبیعی مختلف از جمله برف، باران طوفان، سیل و... می‌باشد. همین ویژگی موجب شده که پرگولای ترموود طول عمر زیادی داشته و سال‌ها بدون ترک‌خوردگی، تغییر ابعاد و همچنین تغییر رنگ بتوان از آن استفاده کرد.

برخی از مهم‌ترین کاربردهای پرگولای ترموود

پرگولا با توجه به اینکه یکی از سازه‌های مدرن حال حاضر می‌باشد، محبوبیت بسیار زیادی در بین طراحان، ساختمان‌سازان و سایر افراد کسب کرده است. از این رو، امروزه شاهد افزایش قابل توجه استفاده از این سازه زیبا و شیک در فضاهای باز شخصی و عمومی هستیم. ساخت پرگولا کاربردهای بسیار متنوعی دارد که قصد داریم در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

این کاربردها عبارت‌اند از:

  • یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این سازه، به‌وجودآوردن سایه‌بانی، کاربردی و شیک در پارک می‌باشد. این مکان می‌تواند بهترین فضا برای دورهمی‌های مطالعه، بازی‌های فکری، صرف غذا، دورهمی‌های خانوادگی، گذراندن اوقات فراغت و همچنین جشن‌های کوچک باشد
  • ساخت و تزئیین پرگولای ترموود فضایی را برای رشد گیاهانی نظیر تاک ایجاد می‌کند که موجب افزایش زیبایی نمای ساختمان‌ها خواهد شد
  • یکی از دیگر کاربردهای پرگولا، پوشش مسیرهای پیاده‌روی پارک‌ها و همچنین پیاده‌روها است. اگر پرگولای ترموود با استفاده از گیاهان رونده تزیین شود، این فضاها زیباتر نیز می‌شوند
  • از سایر کاربردهای پرگولا می‌توان به نصب این سازه در کافه و رستوران اشاره کرد. پرگولای چوب ترموود از مدل‌های متنوعی برخوردار است و می‌تواند زیبایی رستوران و کافه‌ها را چند برابر کند
  • پرگولا با برخورداری از سقف مشبک، می‌تواند بهترین گزینه برای نصب در تراس خانه باشد
  • از پرگولای ترموود می‌توان در حیاط خانه‌های بزرگ و سنتی نیز استفاده کرد

ساخت پرگولا و آلاچیق با ترموود

سفارش خرید و نصب پرگولای ترموود را در پارس آرای کوهستان ثبت کنید

در این مطلب سعی کردیم پرگولای ترموود را به بهترین شکل معرفی کرده و شما را با ویژگی‌ها و همچنین کاربردهای آن آشنا کنیم. پرگولا البته با استفاده از متریال‌های دیگری از قبیل چوب پلاست، پلاستیک، فلز و... نیز ساخته می‌شود. اما اگر قصد دارید خیال خود را از بابت مقاومت، زیبایی و طول عمر این سازه راحت کنید، حتماً پرگولای ترموود را تهیه و برای اجرای آن اقدام کنید. در ضمن باید اجرای این سازه ترموودی را به شرکت‌های معتبر با تیم نصاب متخصص بسپارید.

شرکت پارس آرای کوهستان همواره به فکر رضایت مشتریان خود بوده است و باکیفیت‌ترین محصولات ترموودی را به مشتریان ارائه می‌کند. مجموعه ما پروژه‌های اجرای ترموود و پارکت چوبی متعددی را در سراسر کشور انجام داده و این اطمینان را به شما می‌دهد که با نهایت کیفیت، قیمت مناسب، استفاده از بهترین نیروهای نصاب، استفاده از مرغوب‌ترین ترموودها و همچنین ارائه گارانتی، اجرای سفارش شما را بر عهده بگیرد. برای دریافت اطلاعات درباره نحوه سفارش، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha