• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 1403022215632
  • خبرنگار : 71271

آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره‌های بین‌المللی و فناوری خوارزمی

آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره‌های بین‌المللی و فناوری خوارزمی

آخرین مهلت ثبت‌نام در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راه حل‌های قابل اجرا در مقابل چالش‌های اصلی برگزار می‌شود.

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید، دانش‌پژوهان، دانشجویان، فناوران شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان، صاحبان صنایع و ... دعوت به شرکت و ارائه طرح کرده است.

پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سایت Khwarizmi.ir در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند.

زمینه‌های علمی مورد پذیرش در این دو جشنواره عبارتند از: 

«زیست فناوری و علوم پایه پزشکی»، «محیط زیست»، «علوم پایه»، «فناوری‌های شیمیایی»، «صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری»، «مهندسی مخابرات هوش مصنوعی و فناوری کوانتوم»، «فناوری نانو»، «مهندسی مکانیک»، «مهندسی مکاترونیک»، «مهندسی هوافضا مهندسی عمران»، «مدیریت آب کشاورزی و منابع طبیعی»، «مواد، متالورژی و انرژی‌های نو»، «هنر»، «مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات»، «معماری و شهرسازی»، «مهندسی برق و کامپیوتر».

محورهای پژوهشی نیز عبارتند از: 

* طرح‌های بنیادی 

* طرح‌های کاربردی

* طرح‌های نوآوری و فناوری

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور شرح مبسوط زمینه‌های علمی مورد پذیرش و گرایش‌های مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی به سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی به نشانی https://ka.irost.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha