• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403022215673
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

رشد و توسعه در سایه امنیت محقق می‌شود

رشد و توسعه در سایه امنیت محقق می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه سیستان و بلوچستانی‌ها به این درک مشترک رسیده‌اند که در سایه امنیت؛ رشد و توسعه محقق می‌شود و اینک برای پیشرفت استان می‌کوشند.

رضا شریفی امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فنوج اظهار کرد: مردمان سیستان و بلوچستان لایق بهترین ها هستند و ما نیز باید در راستای خدمت به این مردم تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: مردمان سیستان و بلوچستان همه به این نتیجه رسیده اند که باید برای آبادانی استان دست به دست هم بدهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: روزها به سرعت می‌گذرد و فرصت خدمت نیز محدود است اما آنچه باقی می‌ماند خاطره خوش به انرژی مثبت شما مردم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چند سال اخیر اتفاقات خوبی در استان رخ داده و از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان شاهد نشاط، پویایی و سرزندگی هستیم.

شریفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم قدردان مسئولان بوده و به آنان اطمینان دارند که این نگاه مثبت طرفینی موجبات توسعه استان را فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده باید مشارکت آحاد جامعه را به صورت ملموس در خطه ای که افتخار میارجلی دارد معنا کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: ریشه و زمینه مشارکت در سیستان و بلوچستان نسبت به سایر نقاط کشور قوی تر است چرا که شاهدیم مسائل بسیار بزرگی با مشارکت مردم حل شده است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان عقب ماندگی‌های تاریخی دارد اما نسخه رهایی از این عقب ماندگی‌ها موجود است بنابراین برای توسعه استان دست به دست هم دهیم.

شریفی بیان کرد: خوشبختانه سیستانی و بلوچستانی به این درک مشترک رسیده‌اند که در سایه امنیت رشد و توسعه محقق می‌شوند و اینک برای پیشرفت استان می‌کوشند.

وی تصریح کرد: مقدمه توسعه در ابعاد مختلف توسعه فکری و فردی است لذا باید حسد ورزی را کنار بگذاریم و با هم افزایی در جهت توسعه استان تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha