• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403022215796
  • خبرنگار : 50130

مدیر مخابرات منطقه استان خبر داد

‌ایجاد، توسعه و تقویت زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در کردستان‌

‌ایجاد، توسعه و تقویت زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در کردستان‌

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به ایجاد، توسعه و تقویت زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در استان گفت: در حال حاضر دو میلیون و ۸۴۴ هزار و ۳۲۶ مشترک تلفن همراه اول با بهره گیری از خدمات این سرویس مخابراتی در استان مشغول بکار هستند.

 آزاد حکمت‌ امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران استان با اعلام اینکه خدمات شبکه ارتباطات سیار در دو بخش VOICE و DATA به مشتریان ارائه می شود، اظهار کرد: این منطقه در راستای بهبود عملکرد و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات تلفن همراه به مشتریان، پروژه های مختلفی از جمله نصب و راه‌اندازی سایت های جدید موبایل، تجهیز و ارتقا تکنولوژی تعداد چشمگیری از این سایت ها به آخرین نسل تلفن همراه را در استان اجرا کرده است.
وی افزود: هم اکنون ۸۶۱ سایت BTS در استان با تکنولوژی‌های ۴G,۳G ,۲G در استان نصب و راه‌اندازی شده که شرایط استفاده مشتریان از ارتباطی پایدار و بدون مشکل را فراهم کرده است.
وی عنوان کرد: در سال گذشته در چند نقطه شهری استان نیز سایت‌های دارای تکنولوژی۵G نصب و راه اندازی شده است که تجهیز کردن تعداد بیشتری از سایت هایBTS به این تکنولوژی، از برنامه های در دست اقدام مخابرات برای سال جاری است.
حکمت ضمن تشریح این مهم که ارائه خدمات سرویس تلفن همراه در نقاط روستایی و جاده‌ایی از تعهدات منطقه نیست بیان کرد:‌ در ‌راستای ایجاد شبکه ارتباطی‌ به منظور اجرای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی در راه‌های مواصلاتی، در حال حاضر ۳۱۵ نقطه جاده‌ایی و بیش از۷۰۰روستای استان دارای پوشش بالای۵۰درصد خدمات تلفن همراه اول مخابرات قرار گرفته اند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه دو میلیون و ۸۴۴ هزار و ۳۲۶ مشترک تلفن همراه اول در قالب شماره های دایمی و اعتباری فعال هستند، ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را ۱۶۵ درصد اعلام کرد.
وی افزود: مشتریان تلفن همراه اول مخابرات با استفاده از خدمات مطلوب و سرویس ‌های متنوع شبکه ارتباطات سیار ‌در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیام‌های خود را از طریق VOICE وDATA به مخاطبان ارسال خواهند کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha