• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022215832
  • خبرنگار : 50201

رئیس کل دادگستری مازندران:

دستگاه قضا با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه چالوس برخورد می‌کند

دستگاه قضا با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم رودخانه چالوس برخورد می‌کند

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به گزارشاتی مبنی بر ساخت‌وساز و خاکبرداری در بستر رودخانه زوات چالوس گفت: متولی این امر آب منطقه‌ای است و در صورت اغماض در این موضوع باید آب منطقه ای پاسخگو باشد و دادستان چالوس نیز دستورات لازم را صادر خواهد کرد.

عباس پوریانی در حاشیه سومین سفر استانی و ملاقات با مردم در دادگستری چالوس در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اهم موضوعات مطرح شده توسط مراجعه‌کنندگان گلایه از تضییع حقشان بوده است، اظهار کرد: بیشتر مراجعه‌کنندگان از اطاله دادرسی و روند رسیدگی به پرونده‌ها گلایه‌مند بودند.

وی با بیان اینکه سعی و تلاش ما بر این است در کنار مردم باشیم و حرف های مردم را گوش دهیم،افزود: درب اتاق روسای دادگستری و دادستان‌های استان باید به روی مردم باز باشد و چنانچه اگر حرفی و انتقادی دارند، مسئولان انتقاد پذیر باشند.

وی به بازدید میدانی از نقاط مختلف چالوس با توجه به گزارشاتی که رسیده است اشاره کرد و گفت: بنا بر گزارشات رسیده یک سری افراد در بستر رودخانه زوات اقدام به تصرف،ساخت و ساز و خاکبرداری  کرده‌اند که بازدید از آن نقاط جزو برنامه است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در صورتی که چنین اتفاقی افتاده باشد دادستان چالوس دستورات لازم را صادر خواهد کرد.

وی یادآور شد: از سوی دیگر متولی صیانت از رودخانه‌ها در بستر رودخانه برای جلوگیری از ساخت و ساز، آب منطقه‌ای استان است. اگر چنین ساخت‌وسازی در بستر و حریم رودخانه اتفاق افتاده باشد باید آب منطقه‌ای پاسخگو باشد که چرا در موضوع ساخت‌وسازها اغماض کرده است.

وی تصریح کرد: توجه به زیر گذر نواب به لحاظ حادثه‌خیز بودن از دیگر مطالبات مردم است که در این منطقه تصادف و فوت افراد زیادی  حادث شده است.لذا بازدید از این نقطه از دیگر برنامه‌ها است و بعد از بازدید دستورات لازم جهت پیگیری داده خواهد شد.

پوریانی گفت: امروز در ملاقات مردمی حدود ۱۰۰ نفر مراجعه کردند که دستورات لازم هم داده شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha