• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022215955
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

حضور مردم پای صندوق‌های رای پشتوانه‌ای محکم برای نظام است

حضور مردم پای صندوق‌های رای پشتوانه‌ای محکم برای نظام است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان در پیامی، از حضور پرشور مردم خرم‌آباد و چگنی در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس قدردانی کرد.

ابوطالب شفقت امروز (۲۲ اردیبهشت‌ماه) در پیامی آورده است‌: إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم، حضور مردم مومن و انقلابی شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) دیگر بار ثابت کرد که این ملت با همدلی و وحدت همواره پشتیبان آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خواهان اعتلا و سربلندی میهن عزیزمان هستند.

بدون شک حضور چشمگیر، ارزشمند و حماسی مردم  که حاکی از حمایت دیگر باره ملت همیشه در صحنه ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، پشتوانه‌ای محکم برای نظام اسلامی، تشکیل مجلس قوی و دلگرمی برای منتخبین ملت خواهد بود.

اینجانب ضمن تشکر از مردم فهیم و شریف حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی و تمام افرادی که با حضور حماسی، وحدت‌آفرین و هوشیارانه خود در مرحله دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب ثبت کردند، مراتب امتنان و قدردانی خود را از عوامل اجرایی و دخیل در امر برگزاری انتخابات از جمله هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای اداری، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، نیروهای پشتیبانی، صدا و سیمای مرکز لرستان، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افرادی که به هر نحوی با تلاش و همراهی خود، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، امن، رقابتی، پرشور و باشکوه را فراهم کردند و همچنین همه نامزدها و طرفداران ایشان که با حضور با متانت خویش در رقابت تبلیغاتی موجب ایجاد شور سالم و منضبط انتخاباتی میان مردم گشتند ابراز می‌دارم.

از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسألت دارم. در پایان ضمن تبریک به تمام منتخبان این دوره مجلس شورای اسلامی، رجاء واثق دارم با توکل بر خداوند متعال و با وحدت و همدلی تمام عزیزان، در چهار سال آینده بیش از پیش مشکلات استان رفع گردد و برگ زرینی در خدمت به مردم غیور لرستان رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha