• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403022216002
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

محسن ذبیحی، معاون هماهنگی توزیع توانیر امروز (۲۲ اردیبهشت ماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: وصول مطالبات سال‌های قبل، برای توسعه طرح‌های برق‌رسانی به‌صورت ۱۰۰ درصد به خود استان اختصاص می‌یابد. در شاخص‌های اساسی، رشد خوبی در استان داشتیم که به همت مجموعه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه در حال گذر از مدیریت سنتی هستیم، اظهار کرد: در حال تبدیل مدیریت جدید به مدیریت فعال و هوشمند هستیم تا پنج سال پیش، شرکت توزیع یک شبکه مجموعه‌ای از سیم‌ها و کابل بودیم. اکنون موضوع سیستم توزیع مطرح است، از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ مولدین فتوولتای استان دو برابر شده و در برخی تعرفه‌ها کنترل‌پذیری ۱۰۰ درصد شده است.

ذبیحی بیان کرد: یکی از موضوعات در شرکت توانیر، اصلاح جریان مالی صنعت برق است و یک فرصت خوب برای شرکت های توزیع و برای مردم است که با اصلاح فرآیندها و رویه و بهبود جریان مالی بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به پویش ملی با انرژی، بیان کرد: امسال پویش با انرژی با کمک مردم برای صرفه‌جویی و خوب مصرف کردن دیده شده و برای این پویش پاداش‌ها و جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

محمدعلی روستا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: توپوگرافی ویژه این استان و پراکندگی جغرافیایی باعث افزایش هزینه‌ها شده است. سال گذشته در زمینه جابه‌جایی تیرهای برق ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد.

وی ادامه داد: باید طرح‌ها پژوهش‌محور و آینده‌نگر باشد تا در درازمدت هزینه‌ها کاهش پیدا کند.

روستا اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل استان، قطعی برق و شبکه‌های فرسوده است که انتظار می‌رود در دستور کار قرار داده شود و اعتبارات افزایش یابد.

رسول روستایی، سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: در مدیریت هوشمند جدید و تغییر از سنتی به هوشمند و در همین مسیر، مهمترین برنامه ما موضوع قابلیت کاهش خاموشی است. در یک سال گذشته کاهش ۱۰۰۰ دقیقه‌ای داشتیم، اما جای کار زیادی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

در پایان مراسم، از خدمات محمد مرادی، مدیرعامل سابق تقدیر و روستایی به‌عنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

پس از این مراسم، دیسپاچینگ، مرکز کنترل و فوریت‌های شبکه برق استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و ۱۰ خودروی اتفاقات، یک بالابر و یک دیزل ژنراتور با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به ناوگان شرکت برق این استان اضافه شد.

رسول روستایی متولد ۱۳۵۳ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است که حدود ۲۵ سال سابقه مدیریتی در صنعت برق دارد.

او مدیر برق شهرستان برخوار، مدیر برق شهرستان سمیرم، مدیر دفتر برنامه‌ریزی و بودجه شرکت توزیع برق استان اصفهان، مدیر دفتر برون‌سپاری پیمانکاران شرکت توزیع برق استان اصفهان، مدیر دفتر توسعه مدیریت شرکت توزیع برق استان اصفهان، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان، معاون هماهنگی شرکت توزیع برق استان اصفهان و معاون برنامه‌ریزی و عضو هیأت مدیره شرکت توزیع برق استان اصفهان بوده است.

محمد مرادی، مدیرعامل پیشین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ تا کنون این مسؤولیت را برعهده داشت. او به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha