• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022216126
  • خبرنگار : 71518

استقبال ماجدی از برخورد دستگاه‌های نظارتی با فساد در فوتبال

استقبال ماجدی از برخورد دستگاه‌های نظارتی با فساد در فوتبال

رئیس هیات فوتبال استان تهران، نسبت به حضور تماشاگران در بازی بدون تماشاگر پرسپولیس - هوادار، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران، پس از بازی پرسپولیس و هوادار، درباره حضور تماشاگران روی سکوهای ورزشگاه با وجود این که بازی باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد، در جمع خبرنگاران گفت: حضور یا حضور نداشتن تماشاگران بستگی به نیروهای انتظامی و یگان ویژه دارد. بازی بدون تماشاگر بود و تعداد تماشاگرها فکر نکنم به هزار نفر می‌رسید شاید هم کم‌تر، اما در کل این اتفاق به یگان ویژه بستگی دارد. بازی خوب و بدون تنشی بود به‌جز یک صحنه کوچک که یکی از بازیکنان با یگان ویژه درگیری کوچکی داشت.

او درباره آخرین وضعیت هیات فوتبال استان تهران و تعلیق لیگ‌های پایه به دلیل حواشی ایجاد شده، توضیح داد: وقتی من شنیدم کار به جایی رسیده که مربیان تیم‌ها هم به داوران تعرض می‌کنند و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، به این نتیجه رسیدم که مسابقات برگزار نشود بهتر است. شک نکنید کمیته انضباطی ما این موضوع را رسیدگی کرده و به‌زودی هم رای خود را در چند روز آینده اعلام می‌کند. با شدیدترین مجازات‌ها با افراد خاطی برخورد می‌کنیم. بهترین کار همین بود تا همه بدانند اگر بخواهند به این رفتارها ادامه دهند، مسابقاتی برگزار نمی‌کنیم. امیدواریم با وضع قوانین جدید، در سال جدید شاهد کم‌ترین تنش ها و حواشی باشیم.

عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال، درباره منتشر شدن خبر فساد مالی بزرگ در یکی از باشگاه‌ها نیز گفت: چقدر خوب است که دستگاه‌های نظارتی به جایی رسیدند و فهمیدند که اگر فسادی هست باید برداشته شود. بنده هم به عنوان یک مدیر فوتبالی کمک می‌کنم تا بهتر به این موضوع رسیدگی شود. اگر اطلاعاتی داشته باشیم در اختیار نهادهای نظارتی قرار می‌دهیم تا دست این افراد فاسد از فوتبال قطع شود. خواهش می‌کنم تا انتها این مسیر را بروند و شفاف هم عمل کنند. امیدوارم در وسط راه متوقف نشود.

او درباره کمبود ورزشگاه‌ برای فوتبال پایه نیز گفت: تا آنجایی که من خبر دارم اقدامات خوبی برای دو ورزشگاه شهر قدس و تختی صورت گرفته و امیدوار هستیم این دو ورزشگاه را برای فوتبال پایه در اختیار بگیریم. اگر به لیگ دسته اول نگاه کنید، اینکه تیم‌های تهرانی به لیگ یک اضافه شوند زیاد هست و ما امیدوارم در صورت رخ دادن این اتفاق، ورزشگاه‌هایی که گفتید را در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha