• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022216130
  • خبرنگار : 50589

مطهری: فوتبال‌مان را به حریف دیکته کردیم/ داور در اخراج شجاع اشتباه کرد

مطهری: فوتبال‌مان را به حریف دیکته کردیم/ داور در اخراج شجاع اشتباه کرد

مربی تراکتور گفت: چیزی که برای من باعث افتخار است این است که ۱۰۰ دقیقه این تیم با جان و دل دوید.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان اظهار کرد: حدود ۱۵ دقیقه اول واقعا تراکتوری که می‌خواستم نبود و انگار یک تیم دیگری بود. متاسفانه برنامه‌های‌مان در ابتدای بازی عملی نشد اما در ادامه فوتبال‌مان را به حریف دیکته کردیم. تیم گل‌گهر قابل احترام‌ است و در بحث انتقال‌های مثبت می‌توانستیم بهتر باشیم و با گل‌های بیش‌تر برنده شویم. چیزی که برای من باعث افتخار است ۱۰۰ دقیقه این تیم با جان و دل دوید. بچه‌ها فوق العاده دویدند. بین نفر خط اول تا خط حمله‌مان شاید ۲۰ متر بود و از لحاظ سازمان دهی بهترین بودیم. از ۲ موقعیت به گل‌گهر ضربه زدیم.

حرکت حسین پورحمیدی و برخوردش با تورس غیرحرفه‌ای بود نظر شما چیست؟ او گفت: غیر حرفه‌ای؟ نمی‌فهمم! یک ضربه سنگین روی سفید ران پورحمیدی خورده بود و او واقعا درد داشت. حتی در مقطعی به احسان مرادیان هم گفتم گرم کند. حرکت پورحمیدی غیرحرفه‌ای نبوده و واقعا درد داشت و روی زمین افتاد.

او درباره اخراج شجاع خلیل‌زاده گفت: داور اشتباه کرد. البته باید فیلم صحنه را را ببینم اما خودش می‌گفت کاری نکردم. خلیل‌زاده به عنوان ستون تیم از تیم ما محافظت می‌کند.

سرمربی موقت تراکتور گفت: با توجه به اتفاقات قبلی بازیکنان از لحاظ ذهنی و روانی بر هم ریخته بودند. تیم وقتی به گل می‌رسد با آرامش بهتری ادامه می‌دهد. گل را می‌زنیم و راحت‌تر بازی می‌کنیم. یک جاهایی در بازی تله‌گذاری کرده بودیم و سعی می‌کردیم تیم گل‌گهر بازتر بازی کند و روی همین آیتم چندین موقعیت ایجاد کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیت مهدی عبدی تا چه حد است و چه زمانی می‌تواند تیم راه همراهی کند؟ گفت: مهدی آسیب قدیمی داشت و در تمرین آسیب ندیده است. مورد خاصی نبود اما ما رویش ریسک نکردیم همان طور که مقابل استقلال روی صفا هادی ریسک نکردیم. مهدی عبدی هم گفتیم استراحت کند و با شرایط بهتری در هفته آینده به تیم اضافه خواهد شد.

لیگ‌برتر برای شما مهم است یا جام حذفی؟ سرمربی موقت تراکتور تصریح کرد: به موازات هم پیش می‌رویم. شاید نتایج ما بر تیم‌های دیگر هم تاثیرگذار باشد. از باختن بدم می‌آید. دوباره از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم که تعصب و جنگجویانه بازی کردن‌شان مثال‌زدنی است. بازیکنان‌مان خیلی جنگجو بازی کردند و به تک تک بچه‌های مان تبریک می‌گویم و از هواداران هم تشکر ویژه می‌کنم که تیم را همدل تشویق کردند.

مطهری گفت: من دیروز هم عرض کردم و می‌خوام هواداران مثل همیشه حمایت کنند و تیم تراکتور را حمایت کنند. واقعا یار دوازدهم ما هستند و از آن‌ها انرژی می‌گیریم و زمانی که شنیدیم هواداران در بازی حضور دارند، همه ما انرژی گرفتیم. ما واقعا با انرژی مثبت‌ آن‌ها جان می‌گیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha