• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403022216143
  • خبرنگار : 50560

درخواست دقیقی از فدراسیون فوتبال برای بازگشت سه امتیاز کسر شده از شمس‌آذر

درخواست دقیقی از فدراسیون فوتبال برای بازگشت سه امتیاز کسر شده از شمس‌آذر

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: از آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تقاضا دارم که شرایط تیم‌هایی چون شمس آذر را به خوبی بررسی کنند، ما امروز در جدول رتبه پنجم را داریم و از رئیس فدراسیون تقاضا دارم یک کارگروه ویژه برای برگشت امتیاز شمس‌آذر تشکیل دهد.‌

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی شنبه شب(۲۲ اردیبهشت) در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و ملوان بندر انزلی که با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید، اظهار کرد: به اعتقاد من امروز بازی بسیار سختی با یکی از تیم‌های پرمهره با مربی بسیار خوب داشتیم. 

وی با بیان این که در هفته گذشته بازیکنان تیم ملوان و تاکتیک این تیم را رصد و آنالیز کرده بودیم، بیان کرد: ما امروز توانستیم در بازی، تاکتیک و حملات تیم حریف را خنثی کنیم و یک بازی با کیفیت و پر تکنیک در مقابل ملوان بندر انزلی را از خود به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم شمس‌آذر ادامه داد: سعی کردیم در بین خط دفاع و خط هافبک با پرسی که از بالا گذاشته بودیم، قطع ارتباط کنیم. استفاده از ضربات ایستگاهی کرنر و انتقال مثبت در موقع توپ‌گیری سبب شد که به تیم حریف فشار بیاریم و فکر می‌کنم که حداقل یک موقعیت گل مجدد داشتیم و می‌توانستیم بازی را با گل‌های بیش‌تری ببریم. 

او خاطرنشان کرد: با تمام سختی‌هایی که برای تیم شمس آذر وجود دارد ما بار دیگر ثابت کردیم که یک تیم و در کنار مدیرعامل باشگاه هستیم و خوشحالیم که امروز ثمره این تیم‌داری را می‌بینیم. 

دقیقی گفت: هر مهره و بازیکنی که به دلایل مختلف از تیم شمس آذر جدا شد، باعث رشد و شکوفایی این تیم شد و این تیم امروز به جایگاهی رسیده که به جرأت می‌توان گفت لیاقت دعوت بیش از یک بازیکن به تیم ملی را دارد. 

وی ادامه داد: از آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تقاضا دارم که شرایط تیم‌هایی چون شمس آذر را به خوبی بررسی کنند، ما امروز در جدول رتبه پنجم را داریم و از رئیس فدراسیون تقاضا دارم یک کارگروه ویژه برای برگشت امتیاز شمس‌آذر تشکیل دهد.‌

این مربی فوتبال بیان کرد: تیم شمس آذر لیاقت خود را ثابت کرده است و ان‌شاالله باشگاه سایپا شکایت خود را پس بگیرد تا سه امتیاز کسر شده از شمس‌آذر به مجموع امتیازات این تیم بازگردد.

تا سه بازی دیگر در خدمت شمس آذر هستم

او گفت: همان‌طور که پیش‌تر گفتم در بازی با ملوان انزلی، شمس آذر کاملاً مسلط بر جریان بازی بود، ملوان انزلی، یکی از تیم‌های خوب در این لیگ است. این تیم در نیم‌فصل، پنج بازیکن تأثیرگذار خرید و سرمربی آن بسیار با تجربه و صاحب‌نام است، در نتیجه برد در برابر چنین تیمی واقعاً نشان از شایستگی دارد.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین اظهار کرد: در صحنه خطایی که روی صادق البوصبیح صورت گرفت و قطعاً باید اخراج هافبک رقیب را رقم می‌زد، به هر حال شرایط داوری در بازی‌های لیگ بسیار سخت است و از این تریبون از داوران بازی تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: بازی‌های شمس‌آذر کمترین زمان وقت اضافه را دارد و ما در هیچ‌کدام از بازی‌ها به دنبال اتلاف وقت نبودیم بلکه تا آخرین لحظه تلاش کردیم نتیجه‌ بگیریم.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: تا سه بازی دیگر در خدمت شمس آذر هستم و مادامی که در خدمت تیم هستم، انرژی خود را تمام و کمال برای پیروزی تیم صرف می‌کنم. تیم شمس آذر برای مردم قزوین است و ادامه حیات این تیم به ماندن سعید دقیقی ارتباط ندارد بلکه به ارق مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار و شهردار و همچنین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بستگی دارد.

دقیقی در پایان بیان کرد: امروز شعاری از سوی هواداران شمس آذر نسبت به تیم ملوان داده شد که شایسته مردم با فرهنگ و ریشه‌دار قزوین نبود و از همین تریبون به دلیل رخداد این اشتباه از تیم ملوان و هواداران این تیم حرفه‌ای عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha