• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403022216158
  • خبرنگار : 50553

فاطمه محمدبیگی:

هیچگاه از مطالبه حق مردم کوتاه نیامده‌ام

هیچگاه از مطالبه حق مردم کوتاه نیامده‌ام

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با اشاره به اینکه در مطالبه‌گری هیچ وقت از حق مردم کوتاه نیامده‌ام، گفت: مجلس یازدهم یکی از اقتصادی‌ترین مجلس‌ها بود چراکه در این دوره کشور با کرونا نیز درگیر بود و ذهن من پر از خاطرات نامردی کشورهای تحریم‌کننده واکسن است در روزهایی که عزیزان ما پرپر می‌شدند.

به گزارش ایسنا، فاطمه محمدبیگی به مناسبت پایان مجلس یازدهم در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز ۲۲ اردیبهشت برگزار شد، اظهار کرد: من تلاش کرده‌ام در هر موقعیتی خط‌کش وجدان خود را به کار گیرم و حق مردم را مطالبه کنم و همواره تلاش کرده‌ام که حق مردم محقق شود.

وی ادامه داد: با شعار محرومیت‌زدایی وارد مجلس شدم و تا کنون ۴۸ قانون مهم و ۱۹ قانون اقتصادی تصویب شده است که یکی از این قانون‌ها، قانون تجارت است اما به دلیل این که در روزهای واپسین مجلس دوره یازدهم انجام شد در سکوت خبری باقی ماند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: مجلس یازدهم یکی از اقتصادی‌ترین مجلس‌ها بود چراکه در این دوره کشور با کرونا نیز درگیر بود و در این دوران حتی بیشتر از جنگ تحمیلی کشته دادیم، ذهن من پر از خاطرات نامردی کشورهای تحریم‌کننده واکسن است در روزهایی که عزیزان ما پرپر می‌شدند.

وی بیان کرد: یکی از اتفاقات خوب مجلس ایجاد کمیته جمعیت بود؛ در حوزه زنان و خانواده فعالیت‌های بسیاری را در زمینه توانمندسازی زنان در خانواده از جمله پیگیری مسکن زنان سرپرست خانوار، امتیاز بندی و دهک بندی زنان، حمایت از مادران دارای ۳ فرزند روستایی و عشایر و بیمه این بانوان برای اولین بار در تاریخ، صندوق تضامین برای حمایت از معاونت امور بانوان، مرخصی ۹ ماهه زایمان، خوابگاه متأهلی و تحویل۲۷۰ هزار خودرو به مادران و اهدای زمین رایگان از جمله این موارد است.

محمدبیگی گفت: گله‌مندم، زیرا آن‌هایی که می‌توانستند کمک کنند ما در کنوانسیون‌های بین‌المللی شرکت کنیم مانع ما شدند و باعث شدند با دستورالعمل‌های سیاسی حق ایران در کمیسیون‌های زنان حذف شود و نتوانیم پیام خود را در زمینه تصویب قوانین فاخر به گوش جهان برسانیم. 

وی خاطرنشان کرد: با سفرهایی که به کشورهای محور مقاومت داشتم تلاشم این بوده کشورهای همسایه را با ظرفیت ایران آشنا کنم و خوشبختانه توانستیم به قهر یک دهه‌ای همسایگان پایان بدهیم؛ همچنین توانستیم در دولت سیزدهم چهار تا پنج مورد از طلب‌های بین‌المللی که از ابتدای انقلاب مانده بود را بازپس بگیریم.

وی ادامه داد: درحوزه سلامت ۸۰ پروژه سلامت را در طول این چهار سال ایجاد کردیم که ارزش آن ۶ هزار میلیارد تومان است و تاکنون ۳ هزار میلیارد تومان آن افتتاح شده است؛ در طول چهار سال گذشته برای ۲ برابر شدن تخت‌های بیمارستانی نیز اقدام کردیم.

محمدبیگی تصریح کرد: در طول این مدت تخت‌های آی‌سی‌یو ۲ برابر شد و چندین دستگاه فوق تخصصی را برای اولین بار وارد استان کردیم و برای اولین بار توانستیم با تلاش مسئولین و حمایت‌های استاندار بسیاری از پروژه‌ها را به مرحله عملیاتی شدن برسانیم. 

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی روستایی جزو موارد درخشان در کارنامه ما است و به تازگی نیز برای ۲۰ روستای جدید مجوز گازرسانی را به دریافت کرده‌ایم. در جهاد آبرسانی اعتبار ۱۳ هزار میلیاردی در نظر گرفتیم که ۱۶ درصد اعتبارات فراهم شده و تاکنون توانسته‌ایم بیش از ۱۳۰ روستا را که دارای تنش آبی هستند در جهاد آب رسانی قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مطالبه‌گری هیچ وقت از حق مردم کوتاه نیامده‌ام، بیان کرد: هیچ مجلسی مثل ما قانون‌گذاری نکرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha