• شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403022216169
  • خبرنگار : 50589

آرزو برای قهرمانی تراکتور/ رزاق‌پور: تبریز خانه من است

آرزو برای قهرمانی تراکتور/ رزاق‌پور: تبریز خانه من است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع چپ گل‌گهر سیرجان گفت: آرزوی قلبی‌ام این است یک روزی جدا از تیمی که در آن بازی می‌کنم، تیم تراکتور و همچنین تیم نساجی که تیم شهرم است، قهرمان شوند.

ابوالفضل رزاق‌پور پس از شکست تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: در ابتد از هواداران خوب تراکتور بابت لطفی که به من داشتند، تشکر می‌کنم. جا دارد بابت اتفاقی که در بازی و در صحنه پنالتی رقم خورد، یک عذرخواهی از تیم و هواداران خودمان بکنم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های تیم‌مان بود و حریف روی دو پنالتی توانست گل بزند. ما سوار بازی بودیم و موقعیت‌های جدی‌تری داشتیم که به تیر زدیم و از روی خط برگشت. متاسفانه روی بدشانسی بودیم و واقعا تیم‌مان لایق باخت نبود. ما حتی می‌توانستیم پیروز بازی باشیم اما اسیر اتفاقات فوتبالی شدیم. باز هم از تیم‌ و هواداران گل‌گهر عذرخواهی می‌کنم و تلاش می‌کنم در بازی‌های باقی‌مانده این نتایج را جبران کنیم.

رزاق‌پور درباره توپی که به تیر دروازه زد، بیان کرد: ضربه من، اوج بدشانسی بود. من صحنه را ندیدم اما می‌توانستیم به گل برسیم و روی بدشانسی از دست رفت.

او درباره حس و حالش در بازگشت به تبریز گفت: من اینجا را خانه خودم می‌دانم و از ته قلبم دوست دارم. آرزوی قلبی‌ام این است یک روزی جدا از تیمی که در آن بازی می‌کنم، تیم تراکتور و همچنین تیم نساجی که تیم شهرم است، قهرمان شوند. از هواداران تراکتور بابت چند سالی که من را تحمل کردند و لطفی که امروز داشتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، رزاق‌پور در پایان درباره درگیری‌ها و حواشی مسابقه گفت: من بعد از درگیری جلو آمدم و از شجاع خواستم به عنوان بازیکن باتجربه و کاپیتان تراکتور آرام باشد. من متوجه نشدم قبل از آن چه اتفاقی افتاد که داور تصمیم گرفت اخراج کند و فقط خواستم اوضاع را آرام کنم اما دیر شده بود و هر دو اخراج شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha