• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403022316278
  • خبرنگار : 50212

نخستین واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن ساوه تحویل متقاضی شد

نخستین واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن ساوه تحویل متقاضی شد

ایسنا/مرکزی معاون امور عمرانی فرمانداری ساوه گفت: نخستین واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن ساوه تحویل متقاضی شد.

صالح کربلایی حسنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹۲ واحد مسکونی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر ساوه شامل ۲۲۰ واحد در کوی مهر، ۱۴۴ واحد در بام ساوه، ۱۲۸ واحد ساوه در شهرک علوی از جانب پیمانکاران این پروژه‌ها به کارفرما که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است تحویل موقت شده و آماده تحویل به متقاضیانی است که فرآیند تحویل واحد شامل قرارداد اجاره عرصه، تکمیل وجه اعلامی و تقسیط تسهیلات را انجام دهند.

وی بیان کرد: متقاضیان در صورت طی کردن فرآیند مذکور می‌توانند با مراجعه به اداره راه‌وشهرسازی نامه تحویل واحد مسکونی خود را دریافت کنند.

معاون فرماندار افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مابقی واحدهای مسکونی نیز در حال تکمیل و تحویل به متقاضیان است که این متقاضیان نیز باید با طی فرآیند یاد شده واحدهای خود را تحویل بگیرند.

وی گفت: با حمایت‌ها و پیگیری مسئولان استان و شهرستان روند اجرای پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن ساوه به خوبی در حال انجام است و خدمات مورد نیاز این واحدها شامل آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب نیز قبل از تکمیل واحدها تامین شده که همین امر سبب شده که شهرستان ساوه پیشگام ساخت مسکن ملی در استان مرکزی باشد.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۳:۴۳

واحد های کوی مهر هنوز تکمیل نشده چطوری تحویل دادی ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۳:۴۴

با سلام اینجانب یکی از متقاضیان پروژه مسکن ملی برکت می‌باشم که اسفند ماه سال قبل با توجه اخطارهای مکرر کارگزاری محترم در خصوص تکمیل وجه و اعمال سود دوران مشارکت ،اقدام به گرفتن قرض و وام و تکمیل وجه نمودم ،حال با وجود اینکه کلیه مراحل مربوطه اعم از تقسیم و ...را انجام داده ام ،نزدیک به یک ماه است که شرکت محترم جهاد نصر (به علت اختلاف حسابی که با شرکت سازنده )از تحویل واحد سرباز میزنند و بنده و به اقرار خود ایشان ۶۵نفر دیگر را سرگردان نگهداشته اند و مثل توپ وسط میدان جهاد نصر به شرکت سازنده و شرکت سازنده به جهاد نصر ارجاع میدهند و جالب این جاست که بنده متقاضی باید طلب شرکت جهاد نصر را از شرکت سازنده بگیریم تا ایشان برگه تحویل واحد بنده را ارائه نمایند.یعنی از ما متقاضیان به عنوان اهرم فشار به شرکت سازنده استفاده مینمایند. با این اوصاف بنده و۶۵ نفر دیگر متقاضی خواستار ورود و مساعدت سازمانهای ذیربط جهت حل این مسئله می‌باشیم

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۶ ۰۶:۰۶

با سلام میشه مبلغ تکمیلی این پروژه رو هم اعلام کنید تا خیلی از ما از سردر گمی مبلغ کلی مطلع بشیم ممنون