• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403022316283
  • خبرنگار : 50136

فرماندار ارومیه:

دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی و قهرمانی دارد

دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی و قهرمانی دارد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ارومیه گفت: برنامه‌های اوقات فراغت برای اقشار مختلف و خانواده‌ها باید با ارائه تسهیلات و همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای ورزش ارزان و مناسب ارائه شود.

غلامحسین عماری ۲۳ اردیبهشت ماه در اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ارومیه در سال جاری که در فرمانداری برگزار شد، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت برای اقشار مختلف و خانواده‌ها باید با ارائه تسهیلات و همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای ورزش ارزان و مناسب ارائه شود و ما نیز با نظارت خود بر این برنامه‌ها فعال باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید بسته و پیوست‌های اجتماعی و حمایتی در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده و ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی باید مدیریت خوبی برای اجرای این مهم داشته باشد، اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش، دهیاری و بخشداری‌ها و اداره ورزش و جوانان برنامه اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان روستاها در زمان تعطیلی مدارس طرح‌ریزی شود که بخشی از آن نیز مربوط به ورزش باشد.

رئیس شورای ورزش شهرستان ارومیه با اشاره به توجه دولت سیزدهم به تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی و قهرمانی اضافه کرد: در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در ارومیه و در این دولت توجه ویژه به زیرساخت‌ها شده است و شاهد هستیم مردم علاقمندی کافی برای ورزش دارند.

در این جلسه همچنین فرماندار ارومیه بر تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی عضو شورای ورزش در اجرای شایسته طرح ملی ورزش و مردم با محوریت توسعه ورزش های همگانی سلامت محور تاکید کرد.

سجاد خوبدل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه نیز در این جلسه گفت: یکی از برنامه‌های نو و بدیعی که با تدبیر اداره کل ورزش وجوانان استان طراحی شده، برگزاری همایشی با حضور هیات‌های ورزشی مختلف در مجموعه ۶هزار نفری غدیر ارومیه برای معرفی رشته‌های ورزش مختلف و انتخاب راحت‌تر ورزش مورد نظر خانواده‌ها به لحاظ مشاوره‌ای خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha