• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403022316386
  • خبرنگار : 50182

معاون عمرانی استانداری:

در تلاشیم «شهرک فناوری» کرمانشاه در لیست پروژه‌های سفر رییس جمهور قرار گیرد

در تلاشیم «شهرک فناوری» کرمانشاه در لیست پروژه‌های سفر رییس جمهور قرار گیرد

ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت راه اندازی شهرک فناوری کرمانشاه، از تلاش برای قرارگیری این پروژه در لیست پروژه های دور دوم سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

 طهماسب نجفی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی استان، با تقدیر از فعالیتهای این سازمان گفت: مسیر توسعه استان از اقتصاد دانش بینان می گذرد، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای تقویت زیرساخت های این حوزه بکار گیریم.

وی از شهرک فناوری به عنوان یکی از زیرساخت های ضروری در این حوزه یاد کرد و افزود: قطعا این شهرک بستر خوبی برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در استان است و از هیچ تلاشی برای راه‌اندازی آن دریغ نمی‌کنیم.

وی از تلاش برای قرارگیری این پروژه در لیست پروژهای دور دوم سفر رییس جمهور به استان خبر داد و افزود: باید از اکنون دفاعیات خود را در خصوص این پروژه تکمیل کرده تا بتوانیم مذاکره قوی با تیم رییس جمهور داشته و این پروژه را در لیست پروژهای سفر قرار دهیم.

نجفی تاکید کرد: این پروژه به حد کافی ضرورت دارد و باید با نگاه کارشناسانه بتوانیم ارائه خوبی در خصوص ضرورت راه‌اندازی آن داشته باشیم تا به یاری خداوند در لیست پروژه‌های سفر قرار گیرد.

وی در خصوص برخی مشکلات مربوطه به زمین ۱۲۰ هکتاری در نظر گرفته شده برای شهرک فناوری کرمانشاه با اداره کل راه و شهرسازی، گفت: با مسئولین راه و شهرسازی صحبت کرده و مشکلات در این زمینه را هم مرتفع می کنیم.

نجفی در ادامه از برج فناوری کرمانشاه هم به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم برای فعالیت واحدها و شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان یاد کرد و افزود: تکمیل این پروژه در لیست دور اول سفر رییس جمهور قرار گرفته و به محض اینکه تخصیص جدید به استان داده شود، حتما این پروژه در اولویت خواهد بود.

وی افزود: همچنین ردیف اعتباری دیگر سازمان جهاد دانشگاهی در خصوص تکمیل مراکز نوآوری که در لیست پروژه‌های دور اول سفر قرار داشت، در اولویت تخصیص اعتبارات سفر قرار خواهد گرفت.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: هرچه بتوانیم بستر کار برای فعالیت دانش بنیان‌ها را توسعه دهیم در حقیقت به اقتصاد و توسعه استان کمک کرده‌ایم، لذا از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

در تلاشیم «شهرک فناوری» کرمانشاه در لیست پروژه‌های سفر رییس جمهور قرار گیرد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۳ ۱۱:۳۲

از مصوبات سفر اول رییس‌جمهور محترم به کرمانشاه کدامیک از طرحهای استان عملیاتی . تکمیل و بهره برداری رسیده است . لطفاً گزارشی هم در خصوص تهیه فرمایید . باتشکر