• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403022316480
  • خبرنگار : 71442

گفت‌وگوی ایسنا با رییس مرکز سیمافیلم

توضیحاتی درباره مجموعه «موسی(ع)» و ۳ سریال تاریخی دیگر

توضیحاتی درباره مجموعه «موسی(ع)» و ۳ سریال تاریخی دیگر

رییس مرکز سیمافیلم درباره‌ آغاز تولید پروژه موسی(ع) بیان کرد که صداوسیما بناست این سریال را امسال به تولید برساند. او همچنین از اضافه شدن سریال‌های الف ویژه جدید به مرحله اقدام برای تولید خبر داد.

مهدی نقویان ـ رییس مرکز سیمافیلم ـ در گفت‌وگویی با ایسنا، با بیان اینکه بناست امسال سریال موسی(ع) به تولید برسد، بیان کرد: تولید سریال «موسی کلیم‌الله» زیرساخت‌هایی را می‌خواهد و عزم سازمان بر این است که این زیرساخت‌ها زودتر تکمیل شود. پیش‌بینی ما بر این است که کار امسال به تولید برسد.

وی در توضحاتی درباره مراحل پیش‌تولید سریال «موسی(ع)» بیان کرد: زیرساخت‌های این سریال در دو فاز است؛ یکی فاز مربوط به انتقال تکنولوژی به داخل کشور که با سرعت بالایی در حال انجام است. فاز دوم هم شامل پیش تولید و تست‌های کار که با حمایت‌هایی که هست جلو می‌رود و هیچ وقفه‌ای در این مدت رخ نداده و پیش‌بینی ما این است امسال کار وارد تولید شود.

رییس مرکز سیمافیلم همچنین بیان کرد که امسال شاهد شروع ساخت چند سریال جدید الف ویژه و انجام کارهای مقدماتی آن‌ها هستیم.

او در این زمینه سریال‌های الف ویژه جدید تلویزیون گفت: در حال حاضر سه سریال الف ویژه وجود دارد که برای تولید آن مشکلی وجود ندارد؛ بنابراین امسال علاوه بر پروژه «سلمان» و «موسی» وارد پروژه‌های الف ویژه‌ی جدید هم می‌شویم. این رویه‌ تا به حال سابقه نداشته است؛ به طوری که در سال‌های گذشته ‌یک سریال الف ویژه حمایت می شد اما در یکی دو سال گذشته، دو سریال الف ویژه در مراحل تولید داریم و آماده تولید سریال الف ویژه‌های جدید هم هستیم.

نقویان در پاسخ به اینکه کدام کارگردانان قرار است سریال‌های الف ویژه را بسازند؟ توضیح داد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته اتفاق افتاده که سریال الف ویژه‌ای با یک کارگردان جلو آمده و سپس تغییر کرده، هنوز حضور این کارگردانان قطعی نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha