• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403022316584
  • منبع : نمایندگی لرستان

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تضمین‌کننده کیفیت در پروژه‌های عمرانی است

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تضمین‌کننده کیفیت در پروژه‌های عمرانی است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت تضمین‌کننده کیفیت در پروژه‌های عمرانی است.

مجید کیانپور امروز (۲۳ اردیبهشت ماه) در جمع مدیران ستادی و مدیران استانی این شرکت، بیان کرد: برای تحقق شعار سال باید از همه ظرفیت‌های شرکت آزمایشگاه برای ورود به بازارهای جدید استفاده کرد و ضمن توزیع مناسب ارائه خدمات، دامنه ارائه خدمات خود را محدود به وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی نکنیم.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی، ۲۰ درصد را به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد را به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقای کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم.

او تأکید کرد: مدیران استانی ضمن نقش‌آفرینی در شوراهای فنی و پاسخگویی به مشتریان باید توانمندی‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی معرفی کنند و ارتباط گسترده‌ای با سایر مدیران استانی و فعالان بخش خصوصی داشته باشند.

کیانپور با اشاره به اینکه باید با تنوع دادن به سبد خدماتی آزمایشگاه، بازارهای جدید را کشف کرد، گفت: طبق برنامه استان‌ها باید امسال ماهانه بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان وصولی داشته باشند تا برنامه‌ریزی درآمدی امسال محقق شود و از همین امروز باید مدیران استانی به فکر ارائه خدمات مطلوب، تضمین‌شده و استاندارد به مشتریان باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر رعایت ملاحظات ایمنی و استاندارد در محل کار و پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: با رعایت استانداردها، ایمنی محل کار و کارکنان را افزایش دهید و ضروری است همه معاونان، مدیران و کارکنان شرکت در تمام سطوح، نکات ایمنی در محیط کار را طبق استانداردهای تعیین‌شده و الزامات HSE رعایت کنند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند. هدف از اجرای دقیق ایمنی، محافظت از همکاران هنگام کار و فعالیت است.

کیانپور با اشاره به اینکه ضمن تضمین ارائه خدمات باید طبق قرارداد، نتایج آزمایش‌ها در موعد مقرر در اختیار مشتریان قرار گیرد، ادامه داد: در همه حال حق با مشتری است و طبق زمان‌بندی قرارداد باید نتایج سفارش مشتری به‌ سرعت، دقت و منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی در اختیار کارفرمایان و پیمانکاران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک با اشاره به رعایت اصل شفافیت و اینکه تمام تکالیف قانونی در موعد مقرر باید تعیین تکلیف شود، افزود: در این مورد باید انضباط داشت و با تهیه چک‌لیست، تکالیف قانونی را شناسایی و نسبت به ارائه آنها به مراجع ذی‌ربط مبادرت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha