• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403022316665
  • خبرنگار : 50649

‌اعلام برنامه‌های‌ محافل قرآنی دهه کرامت در فارس

‌اعلام برنامه‌های‌ محافل قرآنی دهه کرامت در فارس

ایسنا/فارس رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه فارس به تشریح برنامه‌های محافل قرآنی این استان طی ایام دهه کرامت پرداخت.

سیدامیرعباس جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت گفت: طی ایام دهه کرامت محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی و ملی در سطح استان فارس برگزار شده و خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این ایام میزبان دو تن از قاریان بین‌المللی به نام‌های حمید شاکرنژاد و مهدی غلام‌نژاد هستیم،  افزود: محافل انس با قرآن حمید شاکرنژاد از روز گذشته، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در سطح استان فارس آغاز شده است.

جلالی با تصریح اینکه شاکرنژاد در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه در ۶ محفل انس با قرآن تلاوت کرده و خواهد کرد، گفت: در روز شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه شاکرنژاد در دبیرستان دخترانه معارف ناحیه یک شیراز و همچنین حرم امامزاده نورالدین(ع) سپیدان و بقعه امامزاده سیدمحمد علوی(ع) گویم شیراز به تلاوت آیات وحی پرداخت.

وی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ امروز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه محفل انس با قرآن با تلاوت شاکرنژاد در حسینیه امام خمینی(ره) صفاشهر برگزار خواهد شد که هادی افخمی، قاری برجسته استان فارس هم در این محفل تلاوت خواهد داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس بیان کرد: در ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه هم شاکرنژاد همراه با امیرحسین عباسی، یکی از قاریان ممتاز کشورمان در محفل انس با قرآن دانشکده پزشکی شیراز تلاوت خواهد کرد.

وی آخرین محفل انس با قرآن با تلاوت حمید شاکرنژاد را ساعت ۱۹ روز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و گفت: سیدوحید مرتضوی از تهران به عنوان مجری در این برنامه حضور خواهد داشت و عباس رحمدار، قاری ممتاز کشورمان نیز در این برنامه تلاوت خواهد کرد که این برنامه هشتمین محفل انس با قرآن «بشری» خواهد بود.

جلالی همچنین برنامه‌های مهدی غلام‌نژاد را در استان فارس اعلام کرد و گفت: نخستین محفل انس با قرآن این قاری بین‌المللی در ساعت ۱۹ روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه در حرم امامزاده علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار خواهد شد که در آن مسعودی، قاری پیشکسوت استان فارس هم تلاوت خواهد کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اضافه کرد: غلام‌نژاد در ساعت ۱۹ روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در حرم امامزاده آقام شهید فراشبند تلاوت خواهد کرد و بعد از آن محفل انس با قرآن با تلاوت این قاری بین‌المللی در ساعت ۱۲ روز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در مسجد نصیرالملک شیراز با حضور آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.

وی آخرین برنامه تلاوت غلام‌نژاد در استان فارس را ساعت ۱۹ روز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) زرقان اعلام کرد که در آن جواد هاشم‌زاده، قاری برجسته استان فارس و کشور هم تلاوت خواهد داشت.

جلالی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: ‌تمام این محافل انس با قرآن با همکاری شورای قرآن استان فارس برگزار خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha