• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403022316765
  • خبرنگار : 50093

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی خبر داد

تخفیف‌های ویژه هتل‌های مشهد در دهه کرامت به منظور افزایش ماندگاری زائران

تخفیف‌های ویژه هتل‌های مشهد در دهه کرامت به منظور افزایش ماندگاری زائران
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از تخفیف‌های ویژه هتل‌های مشهد در دهه کرامت به منظور افزایش ماندگاری زائران خبر داد.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اقدامات جامعه هتلداران خراسان رضوی در دهه کرامت اظهار کرد: از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت برای مهمانانی که خانواده‌محور هستند و برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد مشرف می‌شوند، در صورتی که اقامت‌شان به مدت ۳ شب باشد، اقامت در شب چهارم رایگان است و در صورتی که اقامت زائران به مدت ۵ شب باشد، اقامت در شب ششم و هفتم رایگان خواهد بود.

وی افزود: همچنین در این طرح برای مهمانان خارجی ترنفسر از فرودگاه به هتل و از هتل به بیمارستان برای گردشگری سلامت رایگان خواهد بود.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم که درصد اشغال هتل‌ها در اطراف حرم مطهر در دهه کرامت به بیش از ۷۰ درصد برسد و اشغال هتل‌های مشهد در سایر هتل‌های مشهد به ۵۰ تا ۶۰ درصد برسد.

مادرشاهیان در خصوص وضعیت فعلی هتل‌های مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر درصد اشغال هتل‌های اطراف حرم مطهر ۷۰ تا ۷۵ درصد است.

وی در خصوص اینکه آیا هتل‌های مشهد در این مدت افزایش نرخ خواهند داشت یا خیر، گفت: در هتل‌های مشهد در سال ۱۴۰۳ هنوز هیچ افزایش قیمتی نداشته‌ایم و هتل‌های مشهد به نرخ سال ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی می‌کنند. این تصمیم برای افزایش ماندگاری زائران در مشهد گرفته شده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی افزود: تلاش ما این است تا زائران در مشهد با خیالی آسوده و بهترین خدمت‌رسانی هتل‌ها همراه باشند تا رضایت کافی از سفر خود در مشهد داشته باشند.

مادرشاهیان یادآور شد: زائرانی که به مشهد مشرف می‌شوند می‌توانند جهت راهنمایی با نماینده جامعه حرفه‌ای هتلداران به شماره‌ ۰۹۳۹۲۲۱۳۳۳۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha