• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022316849
  • خبرنگار : 50604

برگزاری نخستین دوره مسابقات دوستانه بین‌المللی مهارت ایران به میزبانی گلستان

برگزاری نخستین دوره مسابقات دوستانه بین‌المللی مهارت ایران به میزبانی گلستان

ایسنا/گلستان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی مهارت ایران با حضور ۱۴ کشور به میزبانی مرکز گلستان خبر داد.

علی حسین شهریور  امروز، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: اولین دوره مسابقات دوستانه مهارت با مشارکت ۱۴ کشور از فردا به مدت سه روز در شهرستان گرگان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه اولین دور مسابقات روز پنجشنبه صبح برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰۸ نفر شرکت می‌کنند که ۱۲ نفر از آن‌ها ایرانی هستند.

معاون رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگانی از کشورهای نیجر، غنا، آفریقای جنوبی، روسیه، کره جنوبی، بنگلادش، برزیل، سنگاپور، تایوان، ترکمنستان، قزاقستان، ژاپن، تایوان، مالزی و ایران با هم به رقابت خواهند پرداخت.

شهریور بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۶ رشته از خانواده فناوری اطلاعات در رشته‌های توسعه نرم‌افزارهای موبایل، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندسی مکانیک کد و فناوری طراحی گرافیک برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسابقه ملی مهارت در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار و برگزیدگان رده ملی به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند.

وی با  اشاره به اینکه امسال دومین دوره مسابقات کارکنان نیروهای مسلح ویژه سربازان برگزار می‌شود، افزود: مسابقه بین‌المللی مهارت  شهریور ماه امسال با حضور ۷۰ کشور در فرانسه برگزار می‌شود و این فرصت را برای ما فراهم می‌کند تا تجربیات کشورهای مختلف بهره‌مند شویم.

معاون رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: زندانیان کشور پس از آزادی نیازمند این هستند که در حرفه‌ای مشغول به کار شده و مخارج خانواده‌های خود را تامین کنند به همین منظور دومین دوره مسابقات زندانیان در سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha