• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022316891
  • خبرنگار : 50616

ساخت سالن ورزشی و کتابخانه؛

هدیه متفاوت دانش آموزان نیم قرن قبل آملی به دانش آموزان دهه نودی

هدیه متفاوت دانش آموزان نیم قرن قبل آملی به دانش آموزان دهه نودی

ایسنا/مازندران دانش آموزان حدود ۵۳ سال قبل مدرسه طالب آملی در یک اقدام ارزشمند فرهنگی و ورزشی با هدیه متفاوت و خاص به استقبال دانش آموزان دهه نودی و فعلی این مدرسه رفتند.

در این اقدام متفاوت دانش آموزان سال۵۰ مدرسه طالب آملی آمل با اهدای کمک مالی حدود ۳ میلیارد ریالی با همکاری هیات امنای این مدرسه یک سالن ورزشی تنیس روی میز و یک باب کتابخانه در این مدرسه ساخته و تحویل دانش آموزان این مدرسه دادند.

سالن ورزشی این مدرسه به نام شهید بیژن حافظی  و کتابخانه این مدرسه نیز به نام زنده یاد «فرشاد رییس زاده» که درسال ۵۰ دانش آموز مدرسه طالب بودند، نامگذاری شد.

دانش آموزان قدیمی و نسل طلایی مدرسه طالب آملی شهرستان آمل به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با همراهی تعدادی از معلمان دوران تحصیلشان درکنار دانش آموزان فعلی این مدرسه با برگزاری جشنی، سالن ورزشی و کتابخانه مجهز این مدرسه را افتتاح کردند.

نعمت قربانی از متولیان برگزاری دورهمی دانش آموزان قدیمی مدرسه طالب آملی گفت، هدف از این اقدام به نوعی یک کار فرهنگی و ماندگاری از سوی دانش آموزان قدیمی این مدرسه وهدیه برای دانش اموزان فعلی و اینده این مدرسه بوده که آنها هم ادامه دهنده این نوع الگوسازی‌ها باشند.

وی افزود: مدرسه طالب آملی از مدرسه‌های قبلی در شهر آمل هست که با تصمیم دانش آموزان بیش از ۵۳ سال قبل این مدرسه که هرکدام دارای مسئولیت مختلف درسطح شهرستان، استان و حتی کشوری هستند، در قبال این مدرسه ادای دین کردند.

هدیه متفاوت دانش آموزان نیم قرن قبل آملی به دانش آموزان دهه نودی

قربانی، با بیان اینکه ساخت کتابخانه و سالن ورزشی در هر مدرسه‌ای باعث شناسایی استعدادها و پویایی بیشتر آن خواهد شد، ابراز امیدواری کرد، دانش آموزان درحال تحصیل و آینده این مدرسه هم با الگوگرفتن ازاین نوع حرکت‌ها، استمرار بخش باشند.

مدیرمدرسه هیات امنایی طالب آملی هم با قدردانی از این اقدام دانش آموزان قدیمی این مدرسه گفت، این نوع اقدام‌ها درشرایط کنونی جامعه ما و اینکه افرادی همچنان نسبت به مدرسه و کاستی‌های آن دغدغه دارند، بسیار ارزشمند وجای قدردانی کرد.

علی ایسوی افزود: از میان دانش آموزان قدیمی این مدرسه به عنوان عضو هیات امنا و دیگر تشکل‌های مدرسه نیز حضور دارند و در طول سال نسبت به امورات جاری و فوق برنامه‌های مدرسه همراهی دارند.

هدیه متفاوت دانش آموزان نیم قرن قبل آملی به دانش آموزان دهه نودی

در شهرستان حدود ۴۲۰ هزار نفری آمل بیش از ۶۵ هزار دانش آموز در حدود ۴۸۰ مدرسه این شهرستان در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha