• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403022316925
  • خبرنگار : 50187

۳۰۰۰ کرمانی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند 

۳۰۰۰ کرمانی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند 

ایسنا/کرمان جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امروز ۲۳ اردی هشت ماه در کرمان برگزار شد.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه از تدارک مراسم محوری در شب ۱۴ خردادماه در مسجد امام(ره) کرمان خبر داد.

 وی با اشاره به تدارک برنامه‌هایی در سایر اماکن مذهبی و مساجد سطح استان بیان کرد: مسابقات، جشنواره، کارهای فرهنگی، تبلیغی و هنری برای معرفی شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: نتیجه انقلاب امام راحل را امروز در سراسر دنیا در حمایت آزادی‌خواهان جهان و دانشگاه‌های آمریکا می‌بینیم.

وی تاکید کرد: برای معرفی شخصیت و رفتار امام، باید با تمام توان به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها پای کار بیاییم. 

به گزارش ایسنا، علی‌ بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان نیز در این نشست خواستار برنامه‌ریزی لازم برای اعزام حداکثری جوانان مشتاق به زیارت مرقد امام راحل شد.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعزام زائران همکاری لازم را داشته باشند و همه نهادهای مرکز استان و شهرستان‌ها نسبت به فضای‌سازی بزرگداشت ایام ارتحال امام اقدام کنند.

همچنین غلامعباس نکونام مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان در این جلسه از برنامه‌ریزی برای اعزام بیش از ۳۰۰۰ نفر زائر به مرقد امام راحل از ۱۲ خردادماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا با هر دستگاه اتوبوس حامل زائران یک نفر روحانی و مبلغ هم حضور داشته باشد.

نکونام گفت: این اقدام به منظور استفاده بهینه از سفر و در راستای جهاد تبیین برای شناخت بیشتر شخصیت امام و مسائل روز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت و تلاش برای اعزام زائراولی‌هاست، گفت: پیش‌بینی توقف در قم برای زیارت نیز برای کاروان‌ها شده است.

نکونام گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس در کرمان برای اعزام زائران به مرقد امام راحل آماده شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha