• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403022316977
  • خبرنگار : 50604

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود

ایسنا/گلستان نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود زیرا باعث عقب راندن و تضعیف دشمنان نظام شد.

آیت الله سید محسن طاهری امروز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت در جمع مسئولان و اعضای هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی شهرستان کلاله با اشاره به اینکه انتخابات در سال گذشته برای نظام و انقلاب بسیار حساس و تایین‌کننده بود، گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته بود تا با کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات پشتوانه مردمی انقلاب را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه با همت مردم و مسئولان امسال شاهد انتخابات پرشور بودیم، تصریح کرد: نخبگان، مسئولان دلسوز و نیروهای انقلابی همه به میدان آمدند و با همت جمعی نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات ایران ثبت کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه منتخبین مردم در خبرگان باید مشکلات و مسائل مردم را بشنوند و به مسئولان بالادستی منتقل کنند، افزود: استان گلستان از ظرفیت‌های متنوع و کم نظیری در کشور برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها در جهت رشد و توسعه استان بهره گرفت.

طاهری خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان، گلستان از نظر فرصت‌های مناسب برای اشتغال رتبه چهارم را در کشور دارد اما وضعیت اشتغال در کشور بسیار نامناسب است و در رده‌های آخر استان‌ها قرار داریم که باید هرچه سریعتر برای آن چاره اندیشی شود.

وی با تاکید اینکه عقب ماندگی‌ها در استان گلستان نیازمند عزم جهادی همه مسئولان و مردم است، افزود: حضور اقوام گوناگون در استان گلستان ظرفیت‌های زیادی را در استان ما ایجاد کرده که حضور پرشورتر در انتخابات استان یک نمونه از آن بود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور نماینده اهل سنت برای اولین بار در مجلس خبرگان از استان گلستان را به فال نیک گرفته و امیدواریم منشأ خیرات و برکات زیادی در استان ما شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود

طاهری با اشاره به اینکه اگر فعالیت‌های سیاسی با نیت الهی انجام شود عین عبادت است، گفت: حضور مردم در انتخابات مصداق جهاد بود زیرا باعث عقب راندن و تضعیف دشمنان نظام شد.

فرودگاه کلاله ظرفیت عظیم توسعه شرق گلستان است

فرهاد شیبک فرماندار کلاله نیز در این جلسه گفت: فرودگاه  کلاله تنها متعلق به این شهر نیست بلکه به شرق استان تعلق دارد و راه‌اندازی آن ظرفیت عظیمی در فعالیت‌های اقتصادی استان ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: بخشی از مشکلات آب شرب کلاله با پیگیری استاندار، نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی حل شده اما رفع کامل مشکل آب شرب کلاله  نیازمند رسیدگی و اقدامات جدی‌تر مسئولان است.

فرماندار کلاله با اشار به اینکه علی رغم مکاتبات فراوان و بازدید وزیران مرتبط هنوز مشکلات ۷۲ واحد مسکن آسیب دیده کلاله در سال‌های قبل برطرف نشده است، گفت: فرو نشست شهرفراغی و آسیب‌های ناشی از آن و گسترش ناحیه صنعتی دهنه از موضوعاتی است که باید به جدیت دنبال شود.

شیبک، تعریض و بهسازی محور کلاله به مراو تپه به عنوان راه پر تردد و مواسلاتی پرخطر منطقه، تأمین روشنایی و بهسازی ترافیکی محدوده دوراهی کلاله، پیگیری و حل مشکل دیواره تخریب شده رودخانه در پایین دست پل میلاد در ورودی شهر کلاله را به عنوان مهمترین مشکلات شهرستان کلاله که باید هرچه سریعتر در جهت رفع آن اقدام شود، نام برد.


حسین بهنام، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کلاله در این جلسه ضمن تقدیر از مردمی که با حضور پرشور خود حماسه بزرگ را خلق کردند، افزود: شهرستان کلاله با وجود اقوام گوناگون رنگین کمان زیبایی از اقوام مختلف است که همه در کنار هم انتخاباتی سالم و باشکوه را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha