• یکشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403022316987
  • خبرنگار : 50037

فرماندار رزن:

زمین‌های فاز ۲ نهضت ملی مسکن رزن واگذار شد

زمین‌های فاز ۲ نهضت ملی مسکن رزن واگذار شد

ایسنا/همدان فرماندار رزن با بیان اینکه قول رئیس جمهور برای نهضت ملی مسکن در رزن عملیاتی شد، گفت: امروز زمین‌های فاز دو طرح نهضت ملی مسکن رزن با ۳۳۶ واحد به متقاضیان واگذار شد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه،۲۳ اردیبهشت در جلسه‌ واگذاری زمین و تسهیلات به متقاضیان مسکن ملی شهر رزن، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه تأمین مسکن با تمام توان وظایف را به صورت جهادی و در بعضی بخش‌ها بیش از توان خود انجام دادند.

وی افزود: فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن در شهر رزن با وجود فصل سرد سال پیشرفت فیزیکی خوبی داشت و به مرحله نازک کاری رسیده و برخی از واحدها قابل سکونت شده‌ است که به طور قطع طبق وعده و قول داده شده تا ابتدای تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

غفاری‌آثار تصریح کرد: بانک‌ها را برای ارائه تسهیلات ساخت مسکن پیگیری کردیم و با جدیت به دنبال تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها به مردم هستیم.

وی بیان کرد: فاز دو طرح نهضت مسکن ملی رزن شامل ۳۳۶ واحد بوده که سهم بانک مسکن ۵۲ واحد است و  امروز با واگذاری زمین‌ها متقاضیان می‌توانند تسهیلات خود را دریافت کنند ضمن اینکه با جدیت پیگیر مابقی واحدها از بانک تجارت هستیم.

فرماندار رزن ادامه داد: امروز ۵۲ واحد را واگذار می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم با جدیت و محکم پای کار بیایند و با کار جهادی و سخت‌کوشی با  واریز سهم خود با دستگاه‌های اجرایی شهرستان همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا فصل کاری را از دست ندهیم و بتوانیم ۲۰۶ واحد باقیمانده را هم واگذار کنیم و این فاز را نیز همچون فاز نخست به نتیجه مطلوب برسانیم.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی و شهرداری را پای کار گذاشتیم تا گره از مشکلات مسکن که اولویت دولت سیزدهم است را به نتیجه برسانند.

وی بیان کرد: تعاونی‌های مسکن بهداشت و درمان، ایثارگران و فرهنگیان را در دولت سیزدهم پیگیری و تعیین تکلیف کردیم و مسکن مهر دمق نیز که از سال ۸۹ معطل مانده بود را به نتیجه رساندیم.

غفاری‌آثار اضافه کرد: در سال گذشته با جدیت و اهتمام ویژه، فاز سه نهضت ملی مسکن رزن پیگیری و در بهترین نقطه شهر تملک و توافق آن انجام شد و با همراهی و همکاری رئیس دادگستری شهرستان و دادستان ۴۰ هکتار زمین را به این موضوع اختصاص دادیم که هم‌اکنون  در مرحله اجرای طرح است.

وی مطرح کرد: با جدیت پای کار ایستاده‌ایم تا ۳۰ هکتار دیگر نیز تملک و توافق کنیم تا تمامی متقاضیان واجد شرایط در شهرستان رزن از طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۵:۴۷

خداوند به فرماندار عزیز شهرستان سلامتی بده