• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403022417040
  • خبرنگار : 90111

خریدهای بزرگ و جذاب در راه لیگ عربستان

خریدهای بزرگ  و جذاب در راه لیگ عربستان

طبق اعلام خبرنگار سرشناس ایتالیایی لیگ عربستان تابستان داغی خواهد داشت و ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان مانند تابستان سال قبل راهی تیم‌های بزرگ عربستانی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، لیگ عربستان در دو فصل اخیر شرایطی کاملا متفاوت را تجربه کرده و با حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان، این لیگ شاهد تحولی بزرگ بود.

به نظر می‌رسد که تغییر و تحول در لیگ عربستان همچنان ادامه خواهد داشت و صندوق سرمایه گذاری سعودی‌ها قصد دارد که همچنان با جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان نگاه‌ها را به لیگ این کشور معطوف کند.

فابریزتیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی درباره ادامه تغییر و تحول در لیگ عربستان گفت: پیش بینی می‌کنم که نقل و انتقالات در لیگ عربستان مانند تابستان سال قبل شلوغ خواهد بود. شنیده‌ام که الاهلی باوجود جذب چند ستاره بزرگ و سرشناس همچنان به دنبال آوردن بازیکنان بزرگ در تابستان پیش رو است. الاتحادی‌ها اصلا از عملکرد تیم در فصل جاری راضی نیستند و به همین خاطر تلاش می‌کنند تا ستاره‌های بزرگ‌تر و سرشناس‌تری را جذب کنند. الهلال هم طبیعتا مثل همیشه خریدهای جدیدی خواهد داشت.

او ادامه داد: من بر این عقید نیستم که عربستانی‌ها قصد دارند بازیکنانی را جذب کنند که به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده‌اند بلکه آنها بازیکنانی را می‌خواهند که در اوج باشند و بتوانند به تیم خود کمک کنند. صندوق سرمایه‌گذاری عربستان حاضر است که بهترین‌ها را جذب کند. این را هم بگویم که دو تیم بزرگ میلان و اینتر هم آرزو دارند که زیر نظر صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بازیکن جذب می‌کردند. محمد صلاح، دی بروینه و تراشتگن جزو بازیکنان مد نظر باشگاه‌های عربستانی هستند.

رومانو درباره این سوال که آیا مسی با باشگاه‌های عربستانی مذاکره کرد، گفت: مسی هیچ وقت به لیگ عربستان نزدیک نشد. این احتمال وجود داشت که او راهی لیگ عربستان شود اما اصلا به این لیگ نزدیک نشد. مسی به خاطر خانواده‌اش لیگ آمریکا را انتخاب کرد و دوستی با دیوید بکام هم در انتخاب اینترمیامی نقش داشت.

این خبرنگار ایتالیایی درباره احتمال حضور یک تیم عربستانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظرم در آینده این موضوع بررسی می‌شود و این احتمال وجود دارد که یک تیم از این کشور در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

او درباره این سوال که آیا بارسلونا تابستان شلوغی خواهد داشت، گفت: فکر نمی‌کنم که اینگونه باشد. پیش بینی نمی‌کنم که نام‌های بزرگی راهی بارسلونا شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha