• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403022417074
  • خبرنگار : 50187

آغاز به‌کار دو جشنواره رویش و حرکت در دانشگاه ولی عصر رفسنجان

آغاز به‌کار دو جشنواره رویش و حرکت در دانشگاه ولی عصر رفسنجان

ایسنا/کرمان دوازدهمین جشنواره رویش و نمایشگاه جنبی درون‌ دانشگاهی شامگاه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاح نمایشگاه این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره رویش یک جشنواره کشوری است که در دو بخش درون دانشگاهی و ملی برگزار می شود.

دکتر محمدمهدی حسنی متین افزود: در حال حاضر بخش درون دانشگاهی این جشنواره آغاز شده و نمایشگاه آن تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و زمان بازدید غرفه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ است.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره شامگاه سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود، بیان کرد: در بخش درون دانشگاهی ۲۲ کانون داشتیم که ۱۸ کانون در این جشنواره شرکت کردند و دستاوردهای یک ساله خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: کانون‌های برتر در حوزه‌های مختلف، کانون برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی، کانون برتر در حوزه ادبی و هنری، کانون برتر در حوزه دینی و مذهبی و کانون برتر در حوزه فرهنگ و اندیشه از بخش‌های رقابتی این جشنواره است.

حسنی متین همچنین ﺑﺮگزاری ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌های کاﻧﻮن‌های ﻓﺮهنگی، داﻧﺸﺠﻮیی در ﺟﺸﻦ روﯾﺶ دانشگاهی، معرفی چهره‌های موفق کانونی و ﻧﻤﺎیشگاه ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪیﻫﺎ و دﺳﺘﺎوردﻫﺎی کانون ها را از بخش غیررقابتی این جشنواره دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: در این جشنواره تنوع کانون‌ها خیلی زیاد است که پس از رقابت، برترین‌ها به جشنواره کشوری اعزام می‌شوند.

افتتاح چهاردهمین جشنواره حرکت در دانشگاه ولی‌عصر(عج)

به گزارش ایسنا، شامگاه ۲۳ اردیبهشت ماه همچنین چهاردهمین جشنواره حرکت و نمایشگاه جنبی درون‌ دانشگاهی آن با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این دانشگاه افتتاح شد.

نشریات علمی، مسابقات علمی، کارآفرینی، انجمن برتر، بخش ویژه، کتاب، فضای مجازی، دبیران پرتلاش و غرفه‌های برتر از جمله بخش‌های رقابتی این جشنواره هستند که برگزیدگان به جشنواره ملی راه خواهند یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha