• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022417088
  • خبرنگار : 71959

اجرای طرح جناغی در بزرگراه‌های تهران/ تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر

اجرای طرح جناغی در بزرگراه‌های تهران/ تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در سومین روز از هفته گفت: روند ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حدود ساعت شش صبح امروز شکل گرفت و به مرور تا قبل از ساعت هفت صبح به اوج خود رسید. در حال حاضر نیز روند ترافیک در معابر ادامه دارد، اما از حجم آن کاسته شده و پیش‌بینی می‌شود که تا ساعت ۱۰ وضعیت ترافیک در معابر به حالت عادی برگردد.

وی ادامه داد:‌از صبح امروز موج ترافیک در معابر ابتدا در مسیرهای غرب به سمت مرکز و شمال تهران شکل و گرفت و دقایقی بعد نیز شاهد آغاز ترافیک در مسیرهای شرق به سمت شمال و مرکز و جنوب به سمت مرکز و شمال تهران بودیم. در حال حاضر ترافیک در بزرگراه‌های شهید همت، شهید چمران، آیت‌الله‌هاشمی رفسنجانی، شهید حکیم، شهید آبشناسان، شیخ فضل الله نوری، یادگار امام (ره) و محمد علی جناح شکل گرفته و در مقاطعی از این معابر شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

شریفی ادامه داد: در آزادراه تهران- کرج و مقاطعی از بزرگراه‌های آزادگان، شهید بابایی در محدوده نیروی زمینی، شهید سلیمانی، شهید صیاد شیرازی، شهید زین الدین، امام علی(ع)، علامه جعفری، آیت‌الله کاشانی، مسیر غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد و ... نیز ترافیک صبحگاهی پرحجم بود. در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید، ترافیک پرحجم و تقریبا سنگین است. وضعیت مشابه نیز در مسیرجنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک در خیابان‌ها نیز گفت: ادامه داد: در خیابان آزادی  مسیر غرب به شرق از خیابان شهیدان ترافیک یک پرتراکم است. همچنین در خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) و خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش هم ترافیک پرحجم است.

شریفی با اشاره به اجرای طح جناغی در بزرگراه‌ها گفت : در این طرح با رانندگانی که در ورودی و خروجی ها از صف خودروها خارج شده و قصد زرنگی کردن و بهم ریختن نظم را دارند؛ برخورد شده و ضمن جریمه، اجازه ورود به مسیر نیز به آنان داده نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص احتمال بارش باران در پایتخت، از رانندگان خواست که در این شرایط تا فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را رعایت کنند. همچنین زمان سفرهای خود را مدیریت کنند تا شاهد ترافیک سبک تری در سطح معابر باشیم.  

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از آمادگی پلیس برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که ترافیک عصرگاهی از ساعت ۱۷ آغازشده و تا حوالی ساعت ۲۰ ادامه داشته باشد. در این شرایط ماموران پلیس راهور از آمادگی کامل برای مدیریت ترافیک برخوردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha