• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403022417196
  • منبع : نمایندگی زنجان

امسال انجام می‌شود

تحویل حجم قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در زنجان

تحویل حجم قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان از تحویل حجم قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در استان زنجان برای سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی این اداره‌ کل، با تکمیل زیرساخت‌ها واحدهای مسکونی به‌تدریج به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

جعفر قزوینیان امروز در برنامه رادیویی و تلویزیونی «صف خدمت» در شبکه اشراق زنجان، با بیان اینکه در اجرای عملیات سنگین طرح نهضت ملی مسکن در کشور، همه ارکان دولت، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مردم دخیل هستند و تنها متولی این امر، اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان نیست، اظهار کرد: با همراهی و همدلی این ارکان‌ها، پروژه عظیم ساختمان‌سازی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه عظیم در زمان بسیار کوتاهی به‌صورت فشرده برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: حجم کار سنگین بود و مشکلات خاص خود را نیز دارد. در این راستا باید همه ارکان دولت، بانک‌ها و مردم دست به دست هم دهند تا نهضت ملی مسکن به نتیجه برسد.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه براساس تقسیم‌بندی وزارت راه‌ و شهرسازی و دولت، در چهار سال آینده در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در استان زنجان تولید خواهد شد، گفت: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است که عملیات اجرایی آن برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

قزوینیان با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد، ادامه داد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‌ و شهرسازی زنجان، او با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات ۹۰۲۱ واحد است، تاکید کرد: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha