• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403022417239
  • خبرنگار : 71552

این خبر تکمیل شده است.

انصراف نوظهوری از انتخابات ژیمناستیک/ رفت و برگشت حقدادی به انتخابات!

انصراف نوظهوری از انتخابات ژیمناستیک/ رفت و برگشت حقدادی به انتخابات!

حبیب نوظهوری از حضور در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک انصراف داد.

به گزارش ایسنا، در جریان انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، عابد حقدادی کاندیدای ریاست با این جمله سخنان خود را آغاز کرد: " ما برون را ننگریم و قال را--- ما درون را بنگریم و حال را.

حقدادی ادامه داد: از همه افرادی که حاضر شده‌اند تا امروز برای این مجمع تصمیم بگیرند تشکر کنم. همانطور که در سال‌های گذشته در اواخر دهه ۸۰ مشکل در فوتبال کشور را حل کردند می‌دانستم مشکلات این فدراسیون هم حل خواهد شد. از او به عنوان یک عضو کوچک در وزارت و از آقای اسبقیان تشکر می‌کنم. مدت قریب بر ۱۵ ماه افتخار داشتم در خدمت جامعه ژیمناستیک کشور باشم و سعی کردم با آنچه در ۱۶ سال حضورم در وزارت از بزرگان یاد گرفتم بکار بندم و به این فدراسیون کمک کنم. امیدوارم موفقیت‌های این فدراسیون روز افزون باشد.

او همچنین گفت: دوستان زیادی در ورزش دارم که حضورم در این فدراسیون آن را بیشتر کرد. امیدوارم بعد از این مجمع آرامش ایجاد شود. از آقای اسبقیان و پیشکسوتان حاضر و سایر اعضا و خصوصا روسای هیات‌ها که در این مدت کمک کردند و سایر همکارانم در وزارت کسب اجازه می‌کنم و آرزوی موفقیت دارم و همه را به خدای بزرگ می‌سپارم.

به گزارش ایسنا، حقدادی در پایان سخنانش از حضور در انتخابات انصراف داد.

همچنین حبیب نوظهوری گفت: امیدوارم مسیر آینده انتخابات این فدراسیون با آرامش همراه باشد. اکنون حفظ آرامش بالاترین موضوع در این رشته است و برای آرامش بیشتر انصراف می‌دهم. در پایان از خدا خواستار آرامش روز افزون در این رشته هستم.

به گزارش ایسنا، اسبقیان در این باره گفت" چون آقای نوظهوری انصراف رسمی را اعلام کرد اما آقای حقدادی کلمه انصراف را به کار نبرد، باید مشورت کنیم و ببینیم که انصراف تلقی می‌شود یا خیر تا موازین فدراسیون جهانی رعایت شود.

وی در پایان مشورت با نمایندگان فدراسیون جهانی و مناف هاشمی گفت: می‌خواهیم این موضوع را به رای بگذاریم که آیا انصراف تلقی کنیم یا اینکه برنامه‌هایش را اعلام کرده و در رای‌گیری حضور داشته باشد.

اسبقیان از مجمع پرسید آیا حقدادی به عنوان کاندیدا در رای‌گیری حضور داشته باشد که تصمیم مجمع حضور او در رای گیری بود.

در ادامه مجمع عابد حقدادی طی پیغامی به رئیس مجمع اعلام کرد که انصراف داده است. اسبقیان گفت: می‌خواهیم همه موازین را رعایت کنیم تا این انتخابات که با نظم پیش رفته مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha