• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403022417271
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

فرآیندهای اداری برای رسیدگی به مشکلات مردم کاهش یابد

فرآیندهای اداری برای رسیدگی به مشکلات مردم کاهش یابد

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواستار کاهش فرآیندهای اداری برای رسیدگی به مشکلات در همه بخش‌ها و دستگاه‌ها شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) به‌مناسبت هفته هلال احمر در دیدار با مدیرعامل و کارکنان جمعیت هلال احمر استان، حضور امدادگران هلال احمر در نخستین دقایق وقوع حادثه را مایه دلگرمی مردم دانست و تاکید کرد: هلال احمر که همیشه هدفش یاری رساندن به مردم است حتماً از رحمت الهی در این دنیا و آخرت برخوردار خواهند شد. تلاش مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر در عرصه محرومیت‌زدایی نیز شایسته قدردانی است. 

وی با اشاره به امدادرسانی پرسنل هلال احمر به مجروحان و آسیب‌دیدگان بلایا و حوادث، اظهار کرد: هلال احمر در ادوار مختلف بویژه در زمان وقوع بحران‌ها، حضور پررنگ و موثری دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با بیان اینکه امدادرسانی به نیازمندان یک فرصت کم‌نظیر برای خدمت به مردم است، خواستار کاهش فرآیندهای اداری برای رسیدگی به مشکلات در همه بخش‌ها و دستگاه‌ها شد و گفت: یکی از نکات مهم در بعد امدادرسانی، هماهنگی و انسجام دستگاه‌های امدادگر و خدمت‌رسان مانند هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و بسیج سازندگی هم به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود و هم دسترسی بهتر مردم به بسته‌های حمایتی دولت را درپی دارد. 

وی برنامه‌ریزی مسؤولان هلال احمر برای آموزش امداد و نجات بویژه در مدارس و دانشگاه‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: افزایش سطح آگاهی‌های عمومی درباره نحوه مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی سهم ویژه‌ای در کاهش حجم خسارت‌ها دارد. 

مطیعی با یادآوری سفر اخیر خود به مناطق محروم شهرستان میامی و تقدیر از مسؤولان کمیته امداد استان برای بررسی مشکلات این مناطق، بیان کرد: افرادی که به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی از نقاط مختلف باشند، نزد خداوند متعال ماجور خواهند بود.

در ابتدای این دیدار حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان و حجت‌الاسلام والمسلمین محمود نطنزی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده در هلال احمر استان ارائه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha