• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403022417281
  • خبرنگار : 50228

به اعتقاد یک پیشکسوت:

کمالوند بهتر از ویسی و بختیاری‌زاده نتیجه گرفته است/ شانس ۵۰ درصدی نفت برای بقا

کمالوند بهتر از ویسی و بختیاری‌زاده نتیجه گرفته است/ شانس ۵۰ درصدی نفت برای بقا

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال با بیان این که چرا باید تیم‌های خوزستانی در سال‌های اخیر این همه دچار بی‌ثباتی در کادر فنی‌های خود باشند؟ گفت: طبیعتاً در چنین شرایطی آشفته بازار به وجود می‌آید که نتیجه آن نیز می‌شود صنعت نفت فعلی. 

حسن سالمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: نفت آبادان در هفته‌های اخیر نتایج بهتری کسب کرده است و شاید به این نتیجه رسیده‌اند که با توجه به وضعیت جدولی‌شان چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین دلیل است که با تمام وجود و متفاوت‌تر از قبل رودرروی حریفان خود قرار می‌گیرند. آبادانی‌ها خیلی دیر به فکر افتادند و ای کاش زودتر از این‌ها به این نتیجه می‌رسیدند که باید اینگونه مقابل رقبای خود ظاهر شوند.

او ادامه داد: البته الان هم دیر نیست و با توجه به اینکه رقبای آنها مثل استقلال خوزستان و فولاد خوزستان نیز در شرایط جدولی خوبی نیستند، شرایط به صورتی است که باید دید در نهایت چه کسی گوی سبقت را در دست می‌گیرد و می‌تواند از بین کاندیداهای سقوط خود را رهایی ببخشد. 

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: صنعت نفت آبادان برای بقا نیاز دارد از بازی‌های باقی‌مانده حتماً امتیاز بگیرد. این تیم اگر باانگیزه بازی کند می‌تواند به برد برسد. همان‌طور که توانستند مس رفسنجانی را که در زمان هدایت محرم نویدکیا شکستی در کارنامه نداشت، شکست دهد. پس نفت آبادان می‌تواند و توانایی نتیجه گرفتن را دارد. 

او با بیان این که ۵۰ درصد برای نفت آبادان شانس بقا در لیگ برتر را قائل هستم، افزود: نفت آبادان خوشبختانه در زمان حضور فراز کمالوند توانسته نسبت به بازی‌های قبلی امتیازات بهتری را کسب کند و به نظر من کمالوند بهتر از ویسی و سهراب بختیاری‌زاده نتیجه گرفته است. درست است صنعت نفت آبادان در قعر جدول قرار دارد، اما بردهایی که این تیم با کمالوند به دست آورده، نوید خوبی است. 

سالمی در پاسخ به این سؤال که علت اصلی ناکامی صنعت نفت آبادان را در فصل اخیر چه می‌دانید؟ گفت: آقایانی که آمدند و صنعت نفت آبادان را بستند شروع بسیار بدی داشتند، زیرا نفت به خوبی بسته نشد، ضمن اینکه در ادامه شاهد بودیم مسئولان باشگاه بدون مطالعه دست به تغییر و انتخاب افراد دیگری برای هدایت این تیم داشتند. اصل مطلب و علت اصلی ناکامی صنعت نفت آبادان به نداشتن فلسفه باشگاه‌داری برمی‌گردد. البته باید بگویم هیچ کدام از باشگاه‌های ما فلسفه باشگاه‌داری و تیم‌داری ندارند و در واقع ضربه اصلی را از همین موضوع می‌خورند.

او تاکید کرد: اصلاً باید بدانیم باشگاه‌های ما هدف‌شان از این همه تغییرات در رأس کادر فنی تیم‌هایشان چیست؟ چرا باید تیم‌های خوزستانی در سال‌های اخیر این همه دچار بی‌ثباتی در کادر فنی‌های خود باشند؟ طبیعتاً در چنین شرایطی آشفته بازار به وجود می‌آید که نتیجه آن صنعت نفت فعلی می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha