• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403022417363
  • خبرنگار : 71368

افتتاح پروژه عمرانی نواب - تندگویان تا مرداد امسال

افتتاح پروژه عمرانی نواب - تندگویان تا مرداد امسال

مدیر پروژه نواب - تندگویان از تکمیل چهار فاز این پروژه تا مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدکمال اردهالی‌زاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه موسوم به نواب - تندگویان گفت: پروژه تسهیل تردد در بزرگراه نواب - تندگویان سه سطحی است به‌گونه‌ای که هم تقاطع غیرهمسطح، زیرگذر و هم تردد همسطح دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک میدان بهمن عمدتا مربوط به خودروهایی است که می‌خواهند به سمت نواب شمال تردد کنند و مجبور هستند از میدان بهمن عبور کنند، اظهار کرد: حجم ترافیک به‌گونه‌ای بود که نیاز شد مسیر جداگانه‌ای طراحی شود و از نواب شمال به میدان بهمن تقاطع همسطح ایجاد کرده و از طرفی از میدان بهمن به سمت آزادگان از زیرگذر استفاده کردیم که زیرگذر به طول ۴۷۰ متر ۱۱۰ متر آن مسقف است و امروز عصر افتتاح خواهد شد.

اردهالی‌زاده با بیان اینکه این زیرگذر دارای دو لاین عبوری و یک خط اضطرار است، ادامه داد: سعی کردیم در کمترین زمان ممکن این زیرگذر را احداث کنیم اما با معارضین تأسیساتی زیادی مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه پروژه نواب - تندگویان می‌تواند گره‌های کور ترافیکی را رفع کند، گفت: با افتتاح چهار فاز پروژه نواب - تندگویان، چهار و نیم کیلومتر از مسیر تردد شهروندان کاهش می‌یابد.

مدیر پروژه نواب - تندگویان در مورد طولانی شدن اجرای این پروژه با تأکید بر اینکه در مرحله اجرا درگیر معارضین و تاسیسات اصلی شدیم، افزود: مثلا لوله آب ۱۱۰۰ از این محل عبور می‌کرد و از آنجایی که آب جنوب تهران را تأمین می‌کند جابه‌جایی آن زمان‌بر و دارای پیچیدگی‌های خاصی بود و این در حالی است که در نقاط مختلف درگیر معارضینی همچون فیبر نوری، آب، گاز و غیره شدیم و دقت داشته باشید که اجرای این پروژه در ترافیک عبوری بود و همزمان با تردد خودروها پروژه عمرانی را پیش بردیم که هماهنگی با پلیس و این موضوعات نیز زمان‌بر شد.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل وضعیت معارضین و وجود ترافیک جاری در زمان اجرای پروژه سبب شد که کار پیچیده شود، گفت: از سال ۱۴۰۰ کار ساخت این پروژه سه سطحی را آغاز کردیم؛ اما رفع معارضین و تغییر طراحی‌ها و اخذ تأییدیه زمان‌بر شد و تا مردادماه چهار فاز این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha