• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403022417369
  • خبرنگار : 50130

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان:

کار روابط عمومی‌ها مصداق ‌جهاد تبیین‌ است

کار روابط عمومی‌ها مصداق ‌جهاد تبیین‌ است

ایسنا/کردستان مسئول معاونت روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان در راستای ارتقای سطح اطلاع‌رسانی، از راه‌اندازی ۱۲ دفتر خبرگزاری بسیج، گروه تلویزیونی، دارالقرآن و جذب خبرنگار افتخاری در استان خبر داد.

حسین خالدیان، امروز دوشنبه(۲۴ اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در سنندج برگزار شد، روابط عمومی را هنر و ذوقی دانست که بین جامعه و رسانه ارتباط برقرار می‌کند، اظهار کرد: هنر روابط عمومی، انعکاس دستاوردهای ادارات و دستگاه‌ها است و این امر به نوعی مصداق جهاد تببین است که در این مسیر نقش خبرنگاران و روابط عمومی‌ها بسیار برجسته است.

وی، با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح اطلاع‌رسانی، ۱۲ دفتر خبرگزاری بسیج در استان راه‌اندازی شده است، گفت: حدود ۵ هزار نفر عضو این دفاتر هستند.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، همچنین از راه‌اندازی گروه تلویزیونی در سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد و گفت: این گروه با همکاری صداوسیما فعالیت می‌کند و به تولید و پخش برنامه‌های مختلف خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام طاها توکلی امروز دوشنبه(۲۴ اردیبهشت) در مراسم روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی در سنندج، با اشاره به نقش و وظایف رسانه‌ها در جنگ رسانه‌ای، اظهار کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، ما نیز باید جنگ رسانه‌ای و آفند داشته باشیم‌.

وی با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها فعالیت بر مبنای مبانی انقلاب است، افزود: بزرگترین و متحدترین آفند در مقابل مکاتب دوران معاصر، نقش محوری جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: دانشجویان در سراسر دنیا در پرتو ارتباطات و جنگ روایت‌ها بیدار شده و به دادخواهی از ملت مظلوم فلسطین به‌پاخاسته‌اند و نفرین و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام توکلی اضافه کرد: تعداد زیادی از خبرنگاران در سراسر دنیا برای پوشش واقعیت‌ها به غزه رفتند و در این راه شهید شدند.

وی تصریح کرد: هر آنچه را که شیاطین دسیسه و علیه نظام ما برنامه‌ریزی می‌کنند، ملت ما با رویکرد جدید به مسیر خود ادامه می‌دهد و اراده و مشیت خدا بر آن قرار گرفته است که سازمان‌های ذیل مفاهیم دینی حرفی برای گفتن برای بشریت دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: با اعتبار تکنسین‌های ما در عرصه ارتباطات، رسانه، مخابرات و الکترونیک می‌توانیم با دشمن در جنگ رسانه‌ای مقابله کنیم و او را سر جای خود بنشانیم که به‌کارگیری ابزارهای نوین برای این جنگ رسانه‌ای ضروری است.

وی، با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس پیشرفت‌های دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در حال کار و تلاش و فعالیت است و عرصه‌های مختلف کشور ما دچار تحول و پیشرفت شده است که رسانه‌ها باید این مسئله را منعکس کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha