• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403022417416
  • خبرنگار : 50214

مدیر آموزش و پرورش بهاباد:

حفظ هویت فرهنگی ملت‌ها در گروی دستیابی به بالاترین سطح دانش است

حفظ هویت فرهنگی ملت‌ها در گروی دستیابی به بالاترین سطح دانش است

ایسنا/یزد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در یزد با بیان این که همت خیرین مدرسه‌ساز نه تنها باعث توسعه، پیشرفت و استقلال کشورهاست، گفت: حفظ هویت فرهنگی ملت‌ها نیز در گروی دستیابی به بالاترین سطح از علم و دانش بوده و مدرسه مکان نخست برای جهش به این جایگاه رفیع است.

«علیرضا قطب الدینی» در مراسم تجلیل از خانواده شهیدپرور و مدرسه‌ساز شهید «محمد رضا زینلی» که با حضور مسئولان شهرستان در آموزشگاهی که بنام فرزند شهیدشان مزین شده، برگزار گردید، ضمن تبریک آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: شهدا، همه هستی خود که جان عزیزشان بود را برای حفظ این نظام تقدیم کرده‌اند و امروز ما شاهدیم که خانواده‌های شهدا نیز با بذل مال و ثروتشان راه فرزندانشان را ادامه می‌دهند.

وی با بیان این که مشارکت خیرین در ساخت مدرسه، مصداق بارز باقیات الصالحات و صدقه جاریه است، افزود: امروزه خیران در توسعه علم و فرهنگ نقش بسزایی دارند و با همدلی و اقدامات این خیرین کمبودهای آموزشی پوشش داده می‌شود.

قطب الدینی با اشاره به این که کمک خیرین مدرسه‌ساز مسیر تعلیم و تربیت را برای دانش‌آموزان هموارتر می‌کند، عنوان کرد: رونق مدرسه‌سازی با همت خیرین مدرسه ساز در عصر کنونی نه تنها باعث توسعه، پیشرفت و استقلال کشورهاست بلکه حفظ هویت فرهنگی ملت‌ها نیز در گروی دستیابی به بالاترین سطح از علم و دانش بوده و مدرسه مکان نخست برای جهش به این جایگاه رفیع است.

«عباس اقبال بهابادی» رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد نیز طی سخنانی به نقش و اهمیت خیرین مدرسه‌ساز در ساخت مدرسه برای آینده سازان این مرز و بوم اشاره کرد و افزود: مدرسه سازان باید به خود ببالند چرا که برخی از افرادی که از این مدارس فارغ التحصیل شدند، کسانی بودند که در راه خدا به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز در عرصه‌های آبادانی و توسعه علمی مملکت افتخار آفریدند.

وی کمک به تعلیم و تربیت را کمک به بالندگی و توسعه ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: تحول در آموزش و پرورش و پیشرفت کشور مرهون حمایت‌های مالی و معنوی آحاد مردم است.

اقبال خاطرنشان کرد: خیران بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و به یقین مساعدت های آنان در ساخت و ساز فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس در ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت دانش آموزان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha