• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403022417428
  • خبرنگار : 71431

قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در بزرگراه آزادگان بازداشت شد

قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در بزرگراه آزادگان بازداشت شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک سوداگر مرگ، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه و پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با پیگیری انجام شده سرانجام متهم که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار بود، مورد شناسایی قرار گرفته و ماموران با انجام چندین مرحله تحقیقات پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای این سوداگر مرگ، متوجه شدند که وی با مراجعه به یکی از استان های جنوبی، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را تهیه کرده و قصد دارد تا آن را به وسیله یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی، با هماهنگی مقام قضایی تیمی متشکل از ماموران عملیات ویژه و  پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند. با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه خلیج فارس مشاهده شد.

باباپور با بیان اینکه گشت آشکار پلیس در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودروی متهم را متوقف و متهم را دستگیر کردند، گفت:‌همچنین خودروی مذکور نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان ۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نقاط مختلف خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شد و در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha