• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1403022417460
  • خبرنگار : 50622

رئیس بنیاد نخبگان البرز خبر داد

رویداد گفتاورد در البرز برگزار می‌شود

رویداد گفتاورد در البرز برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس بنیاد نخبگان البرز از برگزاری رویداد گفتاورد در البرز خبر داد.

محمد نبیونی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان گفت: مطابق برنامه‌های معمول از نفرات برتر کنکور سراسری، المپیادهای دانش‌آموزی و دانشجویی تقدیر و تشکر خواهد شد. همچنین رویداد بزرگ گفتاورد نخبگانی را در پیش داریم که استان البرز میزبان پهنه دماوند است. در این گفتاورد علاقه‌مندان در حوزه‌های مختلف به صورت انفرادی و گروهی در این رویداد مشارکت کرده و پیرامون موضوعاتی که محورهای اصلی این گفتاورد هستند، به ارائه مقاله، پوستر، سخنرانی می‌پردازند.

رئیس بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: در این گفتاورد با تشکیل هیأت‌های اندیشه نقطه نظارات نخبگانی جمع آوری و طی فرایندی در شهریور و آبان ماه مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت. این آثار و طرح‌های پژوهشی و علمی به رقابت پرداخته و در خصوص برترین این آثار به دفتر مقام معظم رهبری ارائه گزارش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: حوزه‌های پولی، ارزی، اقتصادی، منابع طبیعی و معادن، امنیت غذایی، سلامت و جامعه و رویکردهای جدید حکمرانی که در این گفتاورد مورد توجه است که مطالب جمع‌آوری و در قالب شکل‌گیری هیأت‌های اندیشه ورز و بعد از آن به صورت اندیشکده‌های دائم، خروجی‌های گفتاوردها در اختیار مسئولین اجرایی کشور قرار خواهد گرفت.

نبیونی افزود: همچنین در فاصله زمانی که تا هفته پژوهش در اختیار داریم، از دو نفر از سرآمدان علمی استان البرز تقدیر خواهد شد و برنامه نکوداشت و گرامیداشت و الگوسازی آنها در دانشگاه مراکز علمی و فناوری محل خدمت آنها برگزار خواهد شد که متعاقبا به جامعه علاقه‌مند و نخبه استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: همینطور در طی ماه‌های آینده برنامه بازدیدهای صنعتی استاد محور، شکل‌گیری هسته‌های نخبگانی استاد محور با حضور اساتید راهبر و دانشجویان مستعد نخبه برگزار خواهد شد و جریان نخبگی و نخبه پروری از این طریق دنبال خواهد شد. طرح شهید احمدی روشن، طرح‌های مختلفی در قالب جذب در دستگاه‌های مختلف اجرایی، جذب در بخش خصوصی و دانش بنیان و جذب نخبگان در چهارچوب فعالیت‌های مختلف برای دستیاری دستگاه‌های اجرایی در طی سال برگزار خواهد شد که اطلاع رسانی آن هم به موقع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha