• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403022417484
  • خبرنگار : 50348

جدال سرنوشت‌ساز اصفهانی‌ها برای سکوی سوم

جدال سرنوشت‌ساز اصفهانی‌ها برای سکوی سوم

ایسنا/اصفهان هفته یکی مانده به پایان لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور با آخرین دربی هندبالی نصف‌جهان و دیدار سرنوشت‌ساز در کسب مدال برنز برگزار خواهد شد.

هفته بیست‌ویکم و ماقبل پایانی از سی‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران امروز (دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار تیم هندبال گیتی‌پسند و سپاهان آخرین دربی هندبالی فصل را باید از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان مقابل همدیگر برگزار کنند.

تیم هندبال گیتی‌پسند پس از سپری کردن یک فصل پرفرازونشیب در شرایطی که با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد با پیروزی یا حتی تساوی مقابل رقیب همشهری‌اش، عنوان سومی را برای خود قطعی خواهد کرد.

شاگردان کیوان صادقی در بازی هفته گذشته مقابل نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون با اشتباهات عجیب بازی برده را از دست دادند و با اختلاف یک‌گل برای اولین‌بار در فصل جاری در خانه شکست خوردند و در برابر سپاهان به‌دنبال جبران شکست هفته قبل و البته دبل مقابل این تیم هستند.

گیتی‌زن‌ها در بازی رفت دربی اصفهان در برابر سپاهان در ثانیه‌های پایانی بازی به پیروزی دست پیدا کردند تا در دومین فصل حضورشان در لیگ‌برتر برای نخستین‌بار این تیم را شکست دهند و حالا دومین پیروزی مقابل سپاهان را مهم‌ترین هدف خود قرار داده‌اند. این تقابل به‌صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

علی مانیان، کاپیتان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص این دیدار گفت: بازی بسیار مهمی مقابل گیتی‌پسند خواهیم داشت، از تمام عاشقان سپاهان دعوت می‌کنم به سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان بیایند و تیم محبوب خود را تشویق کنند. 

️یاسین کبیریان دیگر بازیکن طلایی‌ها نیز افزود: بازی با گیتی‌پسند آخرین شانس ما برای حضور بر روی سکو است، مهم‌ترین بازی فصل ما با گیتی‌پسند خواهند بود، امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند تا بتوانیم پیروز این دیدار شویم.

محمدحسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه‌ گیتی‌پسند نیز در خصوص عملکرد گیتی‌زن‌ها تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های هیات مدیره در سال دوم هندبال تقریباً به اهداف خود رسیده‌ایم و امیدوارم در دو هفته پایانی لیگ نیز بچه‌های تیم با همان انگیزه و قدرت همیشگی کار را به سرانجام برسانند.

عضو هیات مدیره گیتی پسند در خصوص تاثیر تصمیمات داوری در عدم نتیجه‌گیری تیم گیتی پسند مقابل شاملی کازرون یادآور شد : خارج از احساسات اگر بخواهم نظری بدهم بدینگونه است که تصمیمات داوری در عدم نتیجه‌گیری این دیدار برای ما اولویت سوم یا چهارم بود و موارد دیگری که بنده در جلسه حضوری که با کیوان صادقی سرمربی تیم امروز در دفتر باشگاه صحبت کردم در شکست ما نقش‌آفرین بود.

عراقی‌زاده همچنین درباره بودجه باشگاه برای فصل ۱۴۰۳ ادامه داد: رشته‌های فوتسال و والیبال که در اسفند ماه به پایان رسید بودجه سال جدید آنها مشخص شده و در خصوص هندبال ان‌شاءالله بعد از اتمام فصل تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha