• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403022417523
  • خبرنگار : 50592

مدیر کل ارشاد یزد:

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می‌شوند

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می‌شوند

ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با اولویت پیشکسوتان، متاهلان، هنرمندان توان‌یاب و اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند.

«احسان عابدی» اعلام کرد: بر اساس تفاهم نامه وزارت فرهنگ و وزارت راه و شهرسازی و همچنین مذاکره و رایزنی که با مدیرکل راه و شهرسازی یزد انجام شد، شرایط ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه یزد در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

وی افزود: مخاطبان فرهنگ و ارشاد اسلامی اعم از هنرمندان، فعالان قرآنی، نویسندگان و شاعران و تمام کسانی که عضو صندوق اعتباری هنر هستند، می‌توانند متقاضی مسکن ملی باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان ضمن بیان این که طرح مذکور ذیل طرح ملی مسکن تعریف شده است، تصریح کرد: متقاضی این طرح نباید صاحب زمین و مسکن بوده و از تسهیلات مسکن نیز استفاده کرده باشد.

وی افزود: همچنین تسهیلات ساخت مسکن برای افراد در نظر گرفته خواهد شد.

عابدی با اشاره به دعوت از هنرمندان برای تشکیل پرونده، گفت: متقاضیان مرکز استان برای ثبت نام به صورت حضوری به دفتر انجمن سینمای جوانان واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) مراجعه کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: متقاضیان شهرستان‌ها نیز با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ثبت نام خواهند شد.

عابدی اظهار کرد: پس از ثبت نام اولیه و تایید توسط اداره کل فرهنگ، اسامی متقاضیان دارای شرایط جهت تشکیل و تکمیل پرونده به اداره کل راه و شهرسازی معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، افراد متقاضی برای ثبت نام از امروز ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر یزد به غیر از پنجشنبه‌ها همه روزه صبح ها از ۸ صبح لغایت ۱۲ و عصرها از ۱۷ تا ۲۰ در مجتمع امام علی (ع) به آدرس یزد، بلوار دانشجو، مجتمع امام علی(ع) و متقاضیان شهرستانی می‌توانند در ساعت اداری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha